Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 Ikke kolikk,ikke mat hun vill ha,har ny bleie å sovner,så våkner å griner...trøster så er alt okay....stille lenge,men hvor lenge til neste grining?Hva er det hun vill?Feilen er hun sover mye om dagen så jeg må snu hele døgnet på hodet.Må være en grunn å hva løsninger må vi prøve?Noen som har råd?
Amabolla Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 Mi si snudde døgnet en periode når ho var rundt 2 mnd. Våknet ikke så mye om natten som det du beskriver om de, men sovnet ikke før 02-03 om natta. Satte hardt mot hardt: begynte å vekke henne kl 08.00 om morgenen og satt mer rutiner på sovinga om dagen. Om kvelden tok jeg kveldsstell kl 20.00-så inn på soverommet- jeg ammet henne i søvn. .Dette kunne ta ofte rundt 2 timer- Jeg snakket ikke med henne hvis hun våknet om natten-bare ga henne pupp og så opp i senga igjen,men etter 2 uker så begynte hun også å få denne rutinen. Fram til hun var 5 mnd så sov hun fra 19.00 og gjennom natten til kl. 07.30-litt pupp og sov til 09.00. Vet ikke om dette fungerer for ditt barn. Hvis hun sover mye om dagen så prøv å få litt rutiner på det. Må være våken 2 timer min. før soving-etter kl 16.30-ingen soving. Slike ting. Det spørs hvor gammel hun er. Og gjør det gradvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå