Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 Heh. litt pinlig og detaljert dette.. men da jeg og typen min hadde sex i dag, og han koste med puppene mine og sugde paa niplene mine, saa kom han med en kommentar at de smakte rart... Hva kan det komme av... ? Har ikke hatt noe lekking av melk eller noe, som jeg har lest at folk kan ha.. Er i min uke 18 naa. Jeg lurer bare paa hvorfor niplene mine smakte rart.. hehe.. Noen som kan svare paa dette.. ? Velger aa vaere anonym paa dette hehe...
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #2 Skrevet 14. mars 2007 oi haha... ble visst ikke anonym hihi.. jaja!
Potetstappe Skrevet 14. mars 2007 #3 Skrevet 14. mars 2007 Det er nok melk som han smakte... Skjedde akkurat det samme med meg og sambo rundt uke 17...
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 14. mars 2007 #4 Skrevet 14. mars 2007 Hehe:) Det er jo når de blir stimulert det kommer melk ut av dem..jeg begynnte å få melk her om dagen og da er det slutt på puppekosen for vår del på en stund.. Frister ikke sambo såå veldig lengre..blir i grunn leeeeenge til neste gang, da
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2007 Saa d er melk alsaa ... ? burde ikke jeg merke noe til d... ? hehe.. saa vi maa slutte med aa stimulere puppene da.. eller... ?
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 14. mars 2007 #7 Skrevet 14. mars 2007 Det er klart at det KAN være noe annet,da! Jeg merker denne råmelka kun når jeg presser det ut på en måte. Kan nok tenke meg det kommer hvis de blir sugd på. Og det er ikke så lurt å stimulere det fram siden det da blir produsert mer. Men det er jo ikke farlig vil jeg tro, da, så hvis han vil fortsette puppekosen, så værsegod!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå