Gå til innhold

Oppdatering 14.mars fra Lone

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja kjære dere. Her ligger jeg nok en natt og skriver på Bim med nattønsket som bakgrunnsmusikk.

Legen som var på visitt i dag ville ikke gi meg flere muligheter til perm hjemme før etter fødselen nå. Var redd for å gamble sa hun. Så her blir jeg boende da, leeeenge fremover. Uten å få komme hjem før snøen har smeltet og løvetanna har kommet frem. (syt syt)

I morgen blir jeg overført fra observasjonsposten til sykehushotellet fordi formen min er såpass stabil at de kan ha meg her. For langt unna¨å være hjemme. Men det skal være større rom på hotellet og utrolig god mat. Ubetydelig for meg som heller vil være i nærheten av mine to barn hjemme.

Men jeg skal ikke klage. Det er alltid noen som har det verre enn en sjøl. Som ei dame på naborommet. Hun er i uke 34 og skal ligge her til termin. Hun bor i Stavanger og har ikke mulighet til å se ungene sine hver uke som jeg har. Hun sa at dette var kjærlighetssorg ganger hundre. Og da snakker vi selvsagt om å være vekke fra ungene hjemme så lenge! Grusomt for et moderhjerte.

Nå vet jeg ikke om de har internett på hotellet, så hører dere ikke noe fra meg i morgen så kan det være derfor. -Uansett må jeg ta med meg pc'en hjemmefra om det ikke er noen mulighet for det i nabobygget. Klarer meg ikke uten dere her på BIM!! =0) Godjentene med bulemagene. he he =0)

Nattaklem til alle dere. Masse gode tanker sendes dere i natten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koselig å høre fra deg sånn dann og vann Lone :) Jeg er og våken i natten, er sm m bekkenløsning og har de siste dagene snudd døgnet...

Hvor i landet befinner du deg forresten?? Er sikkert kjekkere å være på hotellet enn på sykehuset :) Litt mer privatliv og MYE bedre mat kan jeg tenke meg...:) (jobber på sykehus til vanlig og vet at maten der ikke er all verdens...hehe) Men er kjedelig å måtte ligge sånn hele tiden...og selvfølgelig kjedelig å måtte være borte fra mann og barn...Bra du har internett da...hjelper vel litt som tidsfordriv tenker jeg...Du kan jo spørre de på avd om de vet om d er internett på hotellet?? Gode tanker sendes til deg og!!!!

Skrevet

En stoor oppmuntringsklem sendes deg, Lone!!

Du er utholdende, tapper og sterk som holder humøret oppe! Håper oppholdet på hotellet vil bli bra, og at de selvsagt har internett der :o) Ha en fin dag & lykke til med overføringen!

Klem,

Skrevet

Her er jeg igjen. Jeg gir meg ikke! De har ingen pc på hotellrommene nei, men hva gjør jeg da? Jeg har jo laptop hjemme. Og får sambo til å ta med den selvfølgelig!

Så nå er jeg blitt langtidsinnlagt på hotell St.Olav. Masse god mat her og større muligheter for å treffe andre pasienter enn på selve sykehuset. Der er det bare enerom og ingen oppholdsstue! Tror de hadde glemt den sosiale biten da de bygget Kvinne/barn-senteret. Greit nok med enerom men når du er på langtidsopphold, har du behov for å se og snakke med andre.

Så nå, når jeg har fått brakt privat pc til hotellet så mangler jeg ikke noe materiellt ihvertfall. =0)

Skrevet

Det er saa positivt at du er ved saa godt mot, Lone. Du er en oppmuntring til oss alle. Haaper du bor paa hotellet LENGE, selv om jeg skjoenner at du savner dine smaa...og sambo ogsaa selfoelgelig. Bra at det er andre aa snakke med der. :-)

Skrevet

Hei Lone!

Har tenkt på deg, og lurt på hvordan det går!

Skal tenke på deg, og krysse fingrene for deg og lillebror. Håper å se deg her inne snart!!

Lykke til med flyttingen over til hotellet!

Skrevet

heia Lone35 :) må bare sende dæ en trøste klem :) jeg låg på sykehuset noen ganger når jeg gikk gravid md min første,3 uker om gangen.d va kjedelig å se alle som fikk babyer og dro hjem etter noen dager å der låg æ å kjempa for min babys liv.ikke gøy.men d gikk bra selv om æ mista dn ene tvillingen. d e nu 5 år sia.du får gjøre sånn som æ gjorde kose dæ md babyen i magen og finne på en liten hobby mens du e på sykehuset :) stoooooor klem :)

Skrevet

hei Lone!

Godt å høre at du er ved godt mot og er så positiv. Stå på. Positive tanker har mye å si..

Godt du har til gang til pc så vi får høre hvordan det går med deg.

Sender varme tanker og en stooor klem

Skrevet

hei Jenter. Dere er bare såååå gode. Jeg blir ihvertfall ved godt mot når jeg ser all responsen jeg får. Kjempekoselig.

Babylove her skrev noe om hobby under langvarig innleggelse; og joda - jeg har både strikking og lesing og faste tv-programmer å se fram til. Og bimming selvsagt.

Jeg har truffet noen trivelige damer her som jeg har pratet litt med ved måltidene. Men alle de får før meg, så vi får se hva som skjer.

I dag fant jeg ut at Lillebror blir født tidligst om 46 dager og max 52 dager. -Hvis jeg går til uke 34. jeg har hatt masse ryggvondt både i går og i dag. Men det trenger ikke bety noe det. -"Litt tidlig å komme nå altså, Lillebror, du får holde ut litt til!". he he =0)

Klem til alle bulemage-damene fra meg

Skrevet

Jeg måtte inn å besøke deg her på 2.trimester fra 3.trimster jeg. Jeg er ikke den ivrigste til å skrive kommentarer, men jeg leser mye av det du skriver. Det beundrere meg at du holder ut, men hva gjør vi vel ikke for disse barna våre.

Du skal vel snart over til oss i 3.trimester skal du ikke det? Og da er jo utsiktene dine veldig gode. Men lillebror i magen må gjerne bli der i mange uker til. Håper ingen juni-babyer blir født ennå. Det er litt tidlig. De har det jo så godt i magene våre.

Masse lykke til Lone, så sees vi over i 3.trimester når du kommer dit. Du er hjertlig velkommen.

Skrevet

Vil også sende ein oppmuntringsklem til deg!! ¤---(",)----¤

Håper det går bra, det er jo kjedelig å ligge innlagt, men det er jo godt at legane tek ting så alvorlig. Og du slepp jo å vere på andre sida av landet i alle fall!!

Du må halde oss oppdaterte!

Skrevet

Heisann

Nå er det blitt 16.mars og jeg sitter oppe enda. Det har liksom blitt en nattlig geskjeft dette, å bimme. He he.. Jeg er nå blitt 27+4 og på tirsdag bytter jeg forum. Men det er jo så mange kjente på 2.tri enda, så jeg kommer nok til å være litt på begge steder. =0)

I to dager nå, har jeg hatt ryggvondt og sammentrekninger i sidene. Men på registreringen i kveld sa de at det nok bare var anstrengelser eller kynnere? Ja, uansett så er det ikke behagelig ihvertfall.

Tusen takk for alle oppmuntringsklemmene. De varmer! =0)

Masse klemmer og gode tanker sender jeg til dere også!

Lone

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...