Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 stakkars lille datter min..jeg er forttvilet,super egoistisk mor som gjør alt for å splitte oss..i dag har jeg ringt fam.kontor,og advokat. nå er det nok.
2små*og en på vei:) Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 hvor gammel er din datter da? hvordan er egentli situasjonen?
BettyBoob Skrevet 13. mars 2007 #3 Skrevet 13. mars 2007 ikke tenk slik. Det er bedre å vokse opp med lykkelige foreldre på hver sin kant enn ulykkelige under samme tak...
2små*og en på vei:) Skrevet 13. mars 2007 #4 Skrevet 13. mars 2007 ja enig der, men det er ulovlig å sabotere forholdet mellom den andre foreldren, det står det i loven..den som gjr et kan miste omsorgsetten..
BettyBoob Skrevet 13. mars 2007 #5 Skrevet 13. mars 2007 det er ikke ulovlig å ville skilles. Hun sier da ikke at hun skal sabotere forholdet mellom far og datter....
2små*og en på vei:) Skrevet 13. mars 2007 #6 Skrevet 13. mars 2007 forstod det slik at hun prøvde å splitte han om datteren..dom i at hun prøvde å gkøre slik at han ikke fikk treffe hun og sånn..!
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #7 Skrevet 14. mars 2007 fordi vi er uenig om påskeferien så prøver jeg å splitte dere? Har gjort alt for dere to, du har forandret mening om ALT tusen ganger, og jeg har føyd meg, men nå vil jeg ta EN avgjørelse om påskeferien, fordi jeg vil reise til min mor sammen med min bror og hans familie, og da prøver jeg å splitte dere?? jeje...
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #8 Skrevet 14. mars 2007 Takk for svar,det var det advokaten sier også. jenta er 2.år,og mor kommer ikke som avtalt på papiret.sier ikke fra og sånt. vanskelig situasjon.
anemo Skrevet 14. mars 2007 #10 Skrevet 14. mars 2007 Greia her er vel at hun vil ødlegge forholdet mellom deg og datteren din,og ikke deg og henne? Eller...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå