Gå til innhold

vil ha en til ul......

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som vet om man kan få en til ultralyd?? er 22 uker på vei, var på ul når jeg var 19+3 og da fikk vi se gulle vårt. men han som utførte ul va skikkelig dårlig. forklarte ikkjke ka vi så og sånn...

vi vil gjerne se gulle vårt en gang til åsså vil vi vite hvilket kjønn det er. vil kjøpe enten rosa eller blått klart til h*n kommer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

man får kun en gratis.. må betale hvis du skal ha flere.. ta 3d ultralyd, kan love deg at du ikke kommer til å angre. en fantastisk opplevelse!!! også får du med deg filmklipp hjem, det er jo så kos å kunne se på levnede bilder av bebisen hjemme i stua:)

Skrevet

du kan jo ta privat ul da=)

Skrevet

Hvis du bestiller privat og betaler for det selv er det ikke noe problem å få flere UL.

Hvis du skal få flere gratis må noe være galt.

Skrevet

hva koster det med 3D ul?? tror ikke de har det her.:(

vil så gjerne se den lille en gang til før h*n kommer ut!!

Skrevet

jeg skal ta 3d når den tid kommer=)

Hvor mye betaler man for det..?

Skrevet

1000-1500 koster det for 3d.. vet ikke hvor du bor. men jeg bor i oslo og her har vi det gule huset i moss og majorstuaklinikken..

Skrevet

ja, ok.. jeg bor i bergen, så er nok tilbud om det her også=)

Skrevet

jeg bor i Nordland, nermere bestemt Andøy. liten drittplass:(

Skrevet

du må nok inn til en " storby" for å få 3d ul....jeg må reise til trondheim for å få tatt slikt....40 mil unna det..

Skrevet

De har 3D i Bodø, men laang ventetid......er nok det nærmeste for deg som bor på Andøy.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...