Gå til innhold

Er dette normalt i 16 ende uke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er tredjegangsfødende, men er så lenge siden sist at jeg har glemt ut mesteparten her.

Idag, eller rettere sagt kveld er magen min skikkelig øm. Føles som jeg har gått å holdt inne luft i en dag og to, men det har jeg da ikke.

Kjente også isted når jeg låg på sofan å såg på frustrerte fruer, at jeg hadde kynnere. Er det normalt sååå tidlig i svangerskapet???

Er så nervøs for at det er noe galt jeg, men har ikke lyst å være den som maser meg til time hos legen heller. Har ikke time før om en og enhalv uke :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opplevede også noe lignende rundt uke 16, spesielt var magen/livmorområdet veldig ømt. Jeg regnet med at det kommer av at man vokser ganske fort. Ikke uvanlig å kjenne kynnere så tidlig nei, særlig når du er flergangsfødende. For meg gikk det over etter et par dager, du kan jo se det litt an. Ingen grunn til å bekymre seg foreløpig tror jeg! Lykke til :o)

Skrevet

Jeg er i uke 15 og har vært bekymret for lignende greier, har plagdes med skikkelig mensen-øm mage. I tillegg har jeg hatt blødninger. Var på ul i går og alt var bra (foranliggende morkake forårsaket blødn). Legen sa at det på denne tiden i sv skapet var vanlig med mye ømhet og strekninger i magen. Jeg er også tredjegangs. Det er nok helt normalt, men skjønner at du uroer deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...