Gå til innhold

Har ingen symtomer jeg ... :(


Gjest

Anbefalte innlegg

 

Jeg merker ingenting til graviditeten..rart!! Har fått time til tidlig ul i uke 7..Spennende..Men det er 2 uker til..2 laaange uker..hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men det betyr jo heller ikke at det er noe galt! Kanskje vi heller skal nyte graviditeten uten morgenkvalme, humørsvingninger osv. så lenge vi kan i stedet? =) Vi merker nok tidsnok symptomene, skal du se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg merker heller ingenting og forstår bekymringene dine veldig godt... men det er jo sant det hum over meg sier...vi får nyte det å lenge vi kan, det kommer nok:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

er tre og en halv uke pá vei med nr tre (testet 4 dager för ikm). og jeg kan berolige dere med at jeg hadde absolut ingen symptomer under graviditeten. Eneste var at jeg reagerte pá sterke lukter.

Vet jo ikke hvordan det blir denne gangen da... háper det blir sánn ná á- sá kan man kose seg mer... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg bestilt UL men må vente helt til 23 april... det er lenge det!!

håper alt er bra...huff skulle liksom ønske jeg fikk noen symptomer bare en dag eller to så jeg følte meg litt gravid;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg også...Da jeg var gravid sist hadde jeg kjempe såre pupper. Men ingenting nå. Hadde en MA i desember..Og den ble oppdaget fordi jeg mistet alle symtomene..MEN det var sikkert helt tilfeldig..

 

Vi får smøre oss med en god dose tålmodighet..Blir ikke lett men..;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan være helt normalt, men kan også være tegn på at noe begynner og skje, har spontan abortert to ganger, ikke kjekt, håper det går godt for deg. De sier det er normalt med litt småblødninger, du må bare ta det med ro og vente og se, det er jo derfor det er litt skummelt og ta gleden på forskudd og invollvere seg for mye i hva som er i ferd med og skje, greit så lenge det går godt, men utrolig kiipt hvis det ikke gjør det.

Men hvis det beroliger deg gå inn på Blødninger i svangerskapet og les litt, er veldig godt forklart. Håper det går godt:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra, murringer har vi vel alle det er jo økt blod tilførsel, som noen kjenner bedre enn andre, har lest at det ofte kjennes spesielt på høyre side. Og disse murringene er helt normale. Har du barn fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en på seks eg og, husker og lite, var ikke meningen, men leste feil i forrige melding. Sorry..Har nerver på høygir denne gangen, så leser jo alt jeg kommer over, så disse ukene kommer definitift til og bli lange..

Må bare prøve ikke tenke så mye på det tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt i orden det serru;) fort gjort og lese litt feil;) er vist mange av oss her inne som er litt ekymret, men jeg tror vi skal roe oss med at det stort sett går bra;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

merker ingenting jeg heller! Synes egentlig det er rart at jeg er gravid.... Redd det skal gå galt... Men vi skal vel være glade vi ikke "prater i den store hvite telefonen" til enhver tid heller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...