Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hva dere andre bruker.. Jeg har brukt Unik sine for det meste.. De er billige og uparfymerte.. OG-jeg snakker selvsagt ikke om daglig bruk altså. Men på tur etc.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjøpt de billige fra Rema i det siste, og skal vel fortsette med det etter at vi så testen fra F&B der de kom godt ut.

Men synes dessverre de usunne er bedre, disse sunne må vi bruke mange fler av for å få det rent. Og så sklir de liksom ikke over huden, men setter seg nesten fast.

Skrevet

Vi bruker First price sine. Noen som vet åssen de har kommet ut i tester?? Er liksom litt usikker på om de er bra å bruke, men Mathias har ikke blitt sår av de, og de er sååå gode og billige :)

Skrevet

Huggies har vi nå, er kjempefornøyd :-) Var også billig

Skrevet

Jeg kjøpte også de på Rema 1000 etter att jeg leste testen i F&B.. Har brukt Baby Seba Med før fra apoteket..men de var det visst noe i som kunne fremkalle allergi..trodde liksom jeg var sikker så lenge jeg handlet på apotek jeg..men neida.. Men snuppa har ikke reagert på de..

Skrevet

Simple - helt supre (hater det "såpeklisset" som er på Unique osv....) eller coop sine i lilla pakke som heller ikke er våte.

Skrevet

First Price var ikke med i testen jeg så i Foreldre & Barn, men jeg kan jo skrive hvordan den var i full fart:

Gruppe 1 (ingen problematiske stoffer):

- Våtservietter (Rema 1000)

- Vaskeservietter (ICA/Rimi)

- Libero

Gruppe 2 (potensielt allergifremkallende og/eller miljøfarlige stoffer):

- Baby Seba Med (Apotek1)

- Natusan Extra Care

- Frida (Clas Ohlson)

- X-tra (Prix/Coop)

- Euroshopper (ICA/Rimi)

- Coop soft og mild (Coop)

Gruppe 3 (potensielt miljøfarlige, allergifremkallende og hormonforstyrrende stoffer)

- Pampers Sensitive

- Cien (Lidl)

- Pampers

- Natusan Gentle Care

- Pampers Active

Skrevet

Jeg brukte coop til å begynne med, men pampers sensitive er mye bedre syns jeg. De er supermyke og det blir helt rent, coop sine er litt tørre og harde og lukter vondt.

Skrevet

bruker de billigserviettene fra Ica. synes de er best :o) OG- bruker de daglig.

Skrevet

jeg bruker bare pampers sensitive og synes de er kjempe fine.. billige og.. bare 68 kr for 4 pakker på rema

Skrevet

Bruker bare mesoft som jeg fukter med vann, ingen såpe eller kjemikaler overhode.

Skrevet

Jeg bruker også Mesoft. Har en boks med ferdiglaget våtservietter av Mesoft som jeg har fuktet med vann og litt olje, har stellebordet i stua pga dårlig plass på badet, og avslutter stellet med noen tørre Mesoft for å få tørket godt i hudfoldene.

Skrevet

Bruker klut vi pga alle kjemikaler osv!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

jeg ta et par våte kluter i en plastpose og har de med meg. funker kjempefint:) til meg selv som jeg har i stellevesken bruker jeg coop sine, men det var mest fordi det var der jeg var når jeg trengte det:)

(til å vaske meg på hender da:) )

syns at våtservietter er tåpelig til daglig bruk, spess for de som har dårlig råd....

Skrevet

Bruker ica sine for det meste...prøvd pampers men de stinker!!!!:-(asj

Skrevet

Bruker B&B Collection våtservietter....det koster kjempebillig!!!...10kr bare for en pakke ved 100stk....og vi er fornøyd...bruker de daglig.

Skrevet

Asan! De koster litt, men er verdt det synes jeg.

Skrevet

coop xtra.

Skrevet

Er det bare meg som bruker seba med?

Jeg syns det er gode å lukter godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...