Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han nekter å ta flaske! Er 5 mnd og får alltid pupp.. Han tok flaske ved et par anledninger for to-tre måneder siden, men nå vil han ikke ha!! Dessuten var det MME på den også, da det bare var en "test".. Og den smaken ville han ikke ha heller! Hverken flaskesmokken eller MME.... Hjelp-da kan jeg "aldri" ut på ting alene jeg da!! Hjelper det å prøve å venne han til flaske? Regner med jeg må droppe MME uansett da.. Noen med erfaring??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det hjelper å trene på det. Min erfaring er at vi må holde det vedlike for at hun ikke skal glemme mellom hver gang.

Bare prøv igjen i morgen, og bytt gjerne mme-merke, det hjelper ofte.

Anbefaler Hipp sin mme på det varmeste, den er søtere på smak og har gjort susen på flere barn som i utgangspkt ikke har villet ta mme.

Skrevet

Gi på kopp!

Skrevet

Ok. takk for svar! Mamma har hele tiden sagt at han kanskje ikke ville ta flaske lenger siden det var så lenge siden, og at jeg måtte holde det ved like.. Har hele tiden tenkt at det skal jeg, men så går dagene fort og jeg glemmer... he he ;)

Skrevet

Mathias tok flasken noen ganger frem til 2 mnd, men så glemte vi det bort og vips så gikk det ikke mer. 9 mnd har han blitt og vil fortsatt ikke ha den.

Vi begynte med avent sin tutekopp (fra 3 mnd) og etter litt trening så klarte han kjempefint å drikke av den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...