aprilsomblirmaipappa Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 Hei! Sitter å tenker på hva jeg skal gi i fødselspresang når den tid kommer.... Forslag??
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 en pen liten klokke?noe hun kan ha lenge.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #3 Skrevet 21. mars 2007 Hva med en alliansering?! Sett inn en diamant for hvert barn som kommer.
Mymot Skrevet 23. mars 2007 #4 Skrevet 23. mars 2007 Er helt enig der. Kjempefin gave. For det ga jeg når vi fikk vår første. Som minner meg om at anskje jeg skulle satt inn den for nummer to også......men men..... får vente til august når vi får vår tredje istedet
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2007 #5 Skrevet 24. mars 2007 Hva skal jeg finne på da? Kona mi er gullsmed og urmaker. Man tar ikke med seg torsk til lofoten.....
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2007 #6 Skrevet 26. mars 2007 Det har jeg også spekulert på.... Er det romantisk å fri til henne i det hun endelig får presset ut ungen?
aprilsomblirmaipappa Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. mars 2007 Mange gode tips... Klokke bruker hun ikke, smykker generelt er ikke på "topp 10" listen hennes...Fridd har jeg også...hmmmm...Likte best alliansering forslaget, bruker den sikkert hvis det er en sten for barnet=)
Fridulf Skrevet 2. april 2007 #8 Skrevet 2. april 2007 ja, jeg syns det hadde vært kjemperomantisk å fri rett etter at barnet er ute. Hun kommer til å føle hvor mye du virkelig elsker henne.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #10 Skrevet 18. april 2007 For vedkommande som hadde kjerring som var urmaker og gullsmed foreslår eg SPA. Alle dame eg har hørt har vert på SPA, har skrytt av det i vekevis i etterkant. For mi kjerring, så har det blitt tatt i mot like godt som smykke, klokke osv i andre samanhengar, så då vil eg tru at det ville gjordt det her også. Men, på kjerringa mi blir det ikkje noko fødselspresang, vi prioritere jenta vi har frå før og nytte sjangsen til å kjøpe sykkel til ho. Pappa i mai.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #11 Skrevet 19. april 2007 hehe...virker som fødselspresang er et must eller?
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #12 Skrevet 24. april 2007 Å fri høres romantisk ut, men du bør kanskje vente noen dager etter.... Kan også bli en sånn "Heldigvis, det gikk bra.. Nå kan vi gifte oss". Husk at hun går gjennom en veldig stor påkjenning fysisk og følelsesmessig. Og akkurat etter at barnet er født... Da er det det største dere begge har opplevd... Ikke ta bort fokuset fra det. Selv fikk jeg ingen gave, men det var ikke det viktigste. For meg var den aller beste gaven å ha en mann som stillte opp før, under og etter fødselen. Og som delte den gaven vi fikk sammen, babyen. Han vurderte å ikke være med på fødselen fordi det skremte han. Men heldigvis kom han over det. Jeg syntes det var mye hyggeligere at han hadde kjøpt en liten bamse til babyen. Men alle er jo forskjellige, så tenk litt på hva din madam kunne tenke seg, og om det er viktig for henne å få gaver som koster penger. Lykke til med Pappa-rollen! (Vaske og rydde huset + fylle kjøleskapet til hun/dere kommer hjem med babyen.... Det er gull verd!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå