Gjest Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 hei.du,jeg leste over tråden igjen...tror du missforsto meg litt ;o) var ment som et litt morro innlegg.jeg så det komiske i det.skulle være avslappende og han ble stikk motsatt =) tror jo ikke innholdet i flaska kan for det.hehe.men det var liksom hele greia.at jeg ikke skulle klart å holde han i hans plutselige hypre oppførsel =0) blir brukt igjen.men ikke ennå......(vondt i arma i dag å..) klem
phantomet Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 *ler* Hei på deg attpåklatt turbo-gutt! Jeg leste også den tråden du nevner. Og jeg tror ikke et sekund at noen trodde at du virkelig mente sprellene til Turbo skyldes innholdet i flasken...eller hvorfor ikke? *ler* Du vet det at vi mennesker reagere veldig forskjellig på lukter, berøring, temperatur, stemning etc... Og kanskje noe i kombinasjonen trigget energien hos lillegutt? Det ville i så tilfelle ikke være den første babyen som reagerer på ytre stimuli... Jeg tror Natusan flasken din er fylt med "Baby-speed"...så det så... *skratter*
Gjest Skrevet 13. mars 2007 #3 Skrevet 13. mars 2007 hehe =) kommer aldri i livet å glemme det badet der....mannen prøvde å filme,men måtte gi opp.kameraet ble vått ;o) så bare det komiske i det hele jeg.har brukt den før.ingen sånne turboopplegg da.helt klart baby speed oppi der.skal gjemme den godt jeg,så ingen heller det i mitt bad.for tenk deg da hva som kan skje..... ))
phantomet Skrevet 13. mars 2007 #4 Skrevet 13. mars 2007 Jeg har fått badeolje av mannen min. Og tror det er ment som beroligende, men man vet jo aldri..Kanskje han planlegger at jeg skal suse rundt i huset her, på kveldene etter at ungene sover. (det hender en sjelden gang at jeg klarer å karre meg i badekaret) Måka tar av og til fuglebad i Lavera sin Baby badeolje og får vasket fjærene i Lavera sin babysjampo...Og det er faktisk ikke alle babyer som blir rolige av bading... Vi har flyttet seansen til ettermiddagen, istedenfor kvelden, de få gangene han bader. For han blir pigg og fin etter et plaskebad...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. mars 2007 #5 Skrevet 14. mars 2007 Ehhhhhhhh nei, jeg forstod at du fleipert. Svarte jeg så seriøst da..... Jeg trodde jeg svarte i en spøkefull tone. Men det er kanskje ikke så lett å få fram når man skriver på internett...
Gjest Skrevet 14. mars 2007 #6 Skrevet 14. mars 2007 sikkert jeg som missforsto da.;o) tro ikke alt du leser....å så,ja du vet.hihi. trodde bare du trodde jeg trodde at innholdet gjorde han hyper.men det trodde du jo ikke .........=0) hadde ikke en helt bra dag jeg,så sorry for at jeg tulla meg bort.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. mars 2007 #7 Skrevet 14. mars 2007 ikke no` problem.. Da fikk vi rydda opp i det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå