Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 når dere fant ut at dere var gravid?? Hodet er nesten ømt å ta på!! Er helt ferdig for tia..
Propellmamma til 2 Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 Ja. Det er veldig viktig at du drikker myyye vann, det hjelper :-)
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #3 Skrevet 13. mars 2007 åå ja! må prøve på det! Har noen her problemer med å sovne om kvelden og? uansett hvor trøtt jeg er så ligger jeg nesten 2 timer før jeg greier å sovne.. er oppe kl 6 om morran, men greier ikke sovne før kl er 1 på natta.. er så sliten.. sover heller ikke noe på dagen!!.. HELT utpeisa! tørr ikke ta noen sovetabletter heller!!
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 13. mars 2007 #4 Skrevet 13. mars 2007 ja det er superviktig. sjekk fargen på urinen så vet du at du drikker nok:) jeg er dessverre ikke flink nok til å drikke, og blir supertørst på kvelden og ender med at jeg må tisse masse før jeg legger meg og utover hele natten:) ganske plagsomt, men er nok min egen feil. Drikker ca 1.5 liter på dagen, og ca 8dl -1 liter på kvelden... saft is har jeg dilla på, men tror det er fordi jeg er så tørst....
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 13. mars 2007 #6 Skrevet 13. mars 2007 kronisk migrene (så og si) forrige svangerskap.. håper ikke det blir sånn denne gangen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå