Gå til innhold

Ang magesoving?

Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gammel var barnet når dere lot det sove på magen? Blir sprø av denne snuinga snart! Babysafe er uaktuelt pga dårlig erfaring!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi snudde Martin de første dagene etter at han lærte seg å snu seg selv, men ga opp til slutt for han nekter å sove på rygg. Da var han vel 4-5 mnd tror jeg.

Skrevet

Så dåkker lar han sove på magen hele natten? Fikk du sove de første nettene da :-) ?

Skrevet

ja han sover som han vil han. Har ikke tenkt så mye på krybbedød selv om han sover på magen for de sier jo at når de kan snu seg selv da er det liksom tryggere når de sover på magen.

Skrevet

Hei! Husker jeg fikk tips av deg om babysafen, men så også senere at du hadde slutta med den. Vi har heller ikke gjort det, for snuppa mi er 9.5 måneder og elsker å ligge på siden, og i det siste på magen. Og vil jo ikke "tvinge" henne å ligge på rygg da, risiko eller ikke. Har gjort noen (mange) forsøk på å snu henne over på rygg eller i hvert fall siden når hun sover, men hun snur seg ALLTID tilbake. Og kan jo liksom ikke snu henne hele kveldene/nettene heller...Så nå får hun bare sove på magen som hun foretrekker, så sjekker vi henne heller litt ofte om kveldene slik at hun ikke ligger i veldig rar stilling.

Skrevet

Når tulla snur seg selv er det greit (sa helsesøster)

Skrevet

Var jo kjempefornøyd med den i begynnelsen, men fikk panikk når han klarte snu seg inni den! Hadde det ikke ært for det, så hadde den nok vært super :-) Neste gang jeg anbefaler noe, så skal jeg la det gå minst 1 mnd. med prøving selv :-p

Skrevet

Lukas snur seg fra rygg til mage, åler seg og you name it til hans alder. Men å snu seg fra mage til rygg skjer bare ved tilfeldighet av og til! Han ruller også masse, men da har han sån fart at tror ikke han skjønner helt hva som skjer :-p

Skrevet

Prøvde lenge å hindre Linea i å snu seg når jeg skulle legge henne, for hvis hun sovnet på ryggen holdt hun seg stort sett sånn, men på torsdag var hun syk og klarte ikke roe seg om natten, sovnet bare dersom hun lå på magen. Etter det har vi bare latt henne få lov til å sove som hun vil og hun sover sååååå mye bedre! Før satte hun seg opp i søvne og det er det slutt på nå. Prøver nå å la henne sovne helt av seg selv, men det er ikke greit for på magen kommer hun seg jo rundt i hele senga. Blir jo ikke akkurat søvning av å sprinte rundt i senga sånn som hun gjør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...