Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 Hvor gammel var barnet når dere lot det sove på magen? Blir sprø av denne snuinga snart! Babysafe er uaktuelt pga dårlig erfaring!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 Det er ihvertfall ikke farlig hvis han er over 1 år. Jeg har latt min gutt sove som han vil siden han var 8-9 mnd.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2007 Er bare litt over 6 mnd.
likkjepetra Skrevet 13. mars 2007 #4 Skrevet 13. mars 2007 Barnet mitt har sovet på magen siden hun var ca 4 mnd. Da snudde hun seg selv og sov MYE bedre. Helsesøster sa da at det var helt ok. Men var jo litt stressa og sjekka henne hver halvtime når hun sov.
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 14. mars 2007 #5 Skrevet 14. mars 2007 I fare for å få noen stygge tilbakemeldinger nå... vår plutt sov på magen fra han var to mnd... eneste måten han sovnet på, og våknet med en gang dersom vi prøvde å snu ham etter han hadde sovnet.... Så han har sovet på magen stort sett hele tiden han....
BettyBoob Skrevet 14. mars 2007 #6 Skrevet 14. mars 2007 min har begynt å sove litt på magen de siste par mnd. Han er nå 12 mnd. Han har sovet på siden siden han var 3-4 mnd. Nyttet ikke å snu, rett tilbake i samme posisjon etter 2 sekunder! Jeg tenker at klarer de å snu seg selv er det ikke mye man kan gjøre med det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå