Gå til innhold

Hvem kjører til kirken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal pyntes av dama til forloveren til mannen min som er frisør - vi skjekker inn tidlig i suiten og gjør alt der. Brudepiken og forloveren min skal også fikses der.

Det jeg lurer på er - er det mest vanlig å bli kjørt til kirken av sin far ?

Jeg tenker at foreldrene til brudepiken henter henne litt før vi drar - og står klar ved inngangen til kirken.

Så drar meg og min forlover slik at vi ankommer litt før vielsen starter.

Bilen til pappa er ganske liten - så jeg vet ikke om jeg får plass til den "store " kjolen min hehe

Sønnen min som skal være brudesvenn må jo også vente ved inngangen sammen med brudepiken.

Forslag til hvem som kan stå der sammen med dem ?

Foreldrene våre må jo være fremme ved alteret. ??

Virker kanskje litt dum med alle disse spørsmålene.

hehe men vil gjerne ha tips/erfaringer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I de bryllupene jeg har vært i har bruden kommet med sjåfør og innleid fancy bil, som så har kjørt henne og brudgommen til fotografen og festen etterpå.

Dette har ikke jeg lyst til, er svindyrt - hadde lyst å kjøre selv, helt til jeg leste i en bryllupsbok om at det var ulykke dersom en brud kjørte til sitt eget bryllup - helt sikkert vrøvl, men du kan jo aldri vite!

Så jeg tror pappa henter meg og forloveren min, så kjører vi tre sammen.

Skrevet

I mitt bryllup kom svogeren min og henta meg og forlovaren min med sin bil...pappa venta med inngangen(følgte meg opp) hadde to brudepiker.Dattra og niesa mi.Svigerinna mi stod der og venta med dei når eg kom.

Det var veldig greitt å gjere det slik...

Lykke til med bryllup og planlegging..Gled deg, det er ein stor dag!!

Skrevet

Jeg og min "mann" skal kjøre sammen til kirken. Vi skal ordentlig kose oss fra dagen før med spa på hotell etter at alt er pyntet så skal vi hjem å lalle i de gode sengene våre å bli uthvilt og så skal vi stæsjes opp av hans kusine på dagen. Når alt er klart kommer en eller annen kanskje forloverne våre å henter oss, så vi ankommer samtidig til kirken.

Skrevet

Betyr det ikke ulykke at brudgommen ser bruden før vielsen på bryllupsdagen da? ;) hehe

Skrevet

I mitt bryllup var det min far som kjørte meg. De fleste sto ute til de så vi kom kjørende,og da gikk de inn. Forloveren min sto igjen sammens med brudesvenn og ventet,da hun skulle ordne med kjolen.

Det spiller vel ingen rolle hvem som kjører deg.Bryllupet starter ikke uten deg uansett:-)

Skrevet

Her skal vi gjøre det sånn:

Sambo og hans forlover henter blomster der vi har bestilt de, derretter kommer de til frisøren der jeg og min forlover er.. Jeg får brudebuketten (sambo får ikke komme inn.. hehe..) og min forlover kjører med de til kirken slik at brudgom og begge forlovere kommer samtidig.. Etterpå kommer pappa og henter meg. Han har med seg snuppa vår som skal være brudepike.. (mamma pynter henne..). Så da kommer vi sist til kirken, vi tre som skal gå opp midtgangen sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...