NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 og det fungerte som bare det jo=) Snuppa på 2.5år har aldri klart å sovne alene. Sovna ved puppen til 1,5år og enten på sofaen med oss, i vår seng tett omslynget eller i sin egen seng men etter 5000 sanger og masse kosing. Huff ja, det begynte å bli litt slitsomt. Så etter råd fra Nannyhjelpen satte vi hardt mot hardt, første kvelden brukte vi en time og jeg tok henne inn i senga igjen 56 ganger (ja jeg telte) Sa ikke noe til henne, bare la henne stille ned i senga, la på dyna og gikk ut. Hun ble ganske fra seg da, men sovnet jo etter en time, helt alene for første gang i sin egen seng. Neste kveld ble det en halvtime før hun sovnet men kom bare inn til oss 2-3 ganger. Neste kveld kom hun ut 1 gang og ikveld sovnet hun etter bare 5 min, kom ut en gang for å få litt vann. Helt ufattelig og at jeg ikke har hatt nok tro på det til å gå gjennom dette før?? Er i hvertfall veldig stolt av henne og også av oss, det er godt for henne og klare å finne roen alene. Lille nutta mi:)
galeganiN Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 Vi sitter her og er meget imponert over at du klarte å holde ut de 56 gangene, og ikke gav opp halveis Stående applaus!! har nyss gjort akkurat det samma her, og er godt fornøyd med resultatet. Deilig å endelig få natten for en selv igjen. camilla^ som ikke har giddi og logge ut min mann her....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå