Gå til innhold

Spm om Kiss...IGJEN : )

♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan et symptom på kiss være at babyen spreller ved puppen ? Trenger ikke å henvise til kiss-kidd..Har lest det meste der nå. Bare lurer på om noen har en mening om dette :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anyone ??

Skrevet

Ja sprelling ved puppen kan godt skyldes kiss. Bevegeligheten av nakken blir begrenset og det blir veldig slitsomt for den lille å suge. Min datter slet med det fra dag en etter fødselen og var veldig urolig på puppen. Mistet knoppen hele tiden. Brystskjold hjalp en god del. Etter behandling hos manuell terapeut har hun endelig normal bevegelighet av nakken. Veldig tydelig når man bare ble bevisst på det. Hun hadde hovedsaklig kiss2, men litt kiss1 og.

Skrevet

Flere ?

Skrevet

Sprelling med puppen kan godt være kiss ja. Det kan gjøre vondt å suge når en har vondt i nakken, har opplevd det selv. Måtte også som nevnt over her bruke brystskjold.

Typisk hos min gutt var at han slapp puppen hele tiden. Måtte legge ham til minst 10 ganger i løpet av måltidet.

Da gutten ble frisk, kunne jeg endelig nyte ammingen. Gutten lå rolig og diet i et kvarter. Kjempeherlig.

Men ene og alene puppesprelling har jeg vansker for å tro er kiss.

Gutten min hadde mange andre symptomer også.

Ta med Natalie til manuell terapeut, så finner dere raskt ut av det.

Lykke til!

Skrevet

Jepp. Ring og få en time til henne nå, så får du sjekket det ut:)

Skrevet

Med min gutt var det bananfasong og tidvis ammeproblemer i form av at han slapp puppen og skrek. Jeg var usikker på om jeg burde gå til manuellterapeut siden gutten ikke skrek utrøsterlig, etc. Glad jeg gikk.

Dersom din baby kun spreller ved amming, og ikke f.eks. har bananfasong eller utpreget yndligsside, er det jo ikke mange symptomer. Jeg ville likevel tatt en tur til terapeut for sikkerhets skyld.

Skrevet

Nathalie har flere symptomer så skal uansett til manuellterapaut, bare ville ha noen meninger om akkurat dette symptomet siden det var nevnt i en annen tråd : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...