Gå til innhold

4 kokosboller..............

Anbefalte innlegg

Skrevet

urk.......... Jeg greide ikke stoppe etter den første, og så syns jeg det var leit å la den siste ligge igjen alene og dermed var det gjort, gitt. Ble visst litt for mye............

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He, he. Godt å høre at vi er flere. Hadde min store dag i går på dette området. Greide å fortære 3 stykker i smug på vaskerommet... Måtte jo gjemme meg slik at ungene ikke skulle få snoken i mammas godteri på en helt vanlig mandag!

Skrevet

ÅÅÅ dere altså:-)))Selv har jeg snoket rundt i alle skap... Men det er dessverre tomt for godteri. Samboer pleier nemlig å gjemme sjokolade.

Skrevet

Noen ganger GREIER jeg bare ikke å la være.... I forfjor påske fikk ungene hver sin påskehare av sjokolade(KJEMPEgod!!!)mens vi var på hytta på fjellet - og eldstejenta sa at mamma godt kunne få smake på hennes om kvelden etter at de hadde lagt seg(jeg hadde spurt pent først...). Og plutselig var hele haren borte! Krise! Gikk jo ikke an å få kjøpt ny midt på natta første påskedag!

Hun tok det pent, og syns det var skikkelig moro at jeg hadde blitt så redd for å få kjeft etterpå. Dette husker hun faktisk ennå....gjett om jeg hvertfall har lært _noe_ , da...! c",)

JEG SKAL IKKE SPISE UNGENES GODTERI

Jeg orker ikke skrive det hundre ganger, men jeg skal hvertfall aldri gjøre det mer!

Skrevet

Her er ungene heldigvis fortsatt såpass små at de ikke husker alt godteriet de får. Og siden det jo ikke er bra for unger å spise såå mye godt er det jo bare en mors plikt å hjelpe til slik at lagrene ikke blir for store ;-)

Skrevet

4 kokosboller er ikke noe problem. Kokosboller må være noe av det beste som finns, jeg spiser til det er tomt - enkelt og greit. Blir ikke kvalm en gang.... (men nå er jeg jo egentlig på slanker,n da..)

Skrevet

-urk, kjenner at det fyller seg i magen, likar godt kokosbollar eg også ,men...- godt jobba å få i seg fire! hehehehehe

-en pk med marsipanpølser derimot...

(gjett kven som var på nidars fabrikkutsalg i sommar...) ;-)

Skrevet

kokosboller er godt....å kan ikke ligge der helt alene heller.så da tar man alle eller ingen ;o)

jeg er sånn med appelsiner jeg.kan ikke ta bare en..ender opp meg magevondt og anger,hehe...

Skrevet

Å ikke snakk om appelsiner da. Nyyyyydelig (og ikke så usunt som kokosboller da ;-))))) Men Leo tåler ikke sitrus så så lenge jeg ammer så har jeg måttet holde meg unna. Men neste uke skal jeg slutte og amme og DA skal jeg spise appelsiner da!!!!!!!!!!!!!!! Yeah! (Med brystspreng og savn etter gullet mitt som skal på hyttetur med Gummismannen ;-()

Skrevet

Mmmmmmmmmmm......... Jeg har heller ingen problemer med å smekke i meg 4 kokosboller! Kjøpte ei pakke med 4 før helga og hadde egentlig tenkt at de andre i familien skulle få smake også, men de var jo så gode! Måtte jo gjemme esken LANGT ned i søppeldunken da. Om jeg lurer meg selv? Neida!

Det er faktisk en stund siden forrige gang jeg spiste kokosboller, for jeg hadde fullstendig dilla på det i et av svangerskapene mine. Måtte kjøpe ei pakke hver gang jeg var på butikken. Har vel aldri hverken før eller siden handlet så ofte...........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...