Gå til innhold

En flott dag for 40-åringen;-))


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå senker roen seg over Klattishjemmet......en lang og flott dag har det vært:-)

My big italian family har nå reist hver til sitt og igjen sitter en hel stue full av fjortisjenter som spiser kakerester og koser seg;-) Jeg er heldig, jeg er glad, jeg er takknemlig for alle jeg har rundt meg........dagen har vært god på alle måter og nå kjenner jeg at jeg begynner å bli litt trøtt........sånn er det å jobbe, fylle 40 og være dagens heltinne;-))

 

Kan anbefales på det varmeste til alle dere ungfoler;-))

 

Ha en fortsatt fin kveld, nå er det snart Frustrerte fruer (ser jo på det selv om jeg egentlig blir mer frustrert av alle de dumme tingene som skjer i det boligområdet;-)

 

Klem fra gamla;-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott at dagen har vært bra! Nyt de siste timene også, da c",)!

Skrevet

Hei Gamla!!!!

 

Godt å høre at dagen har vært fin. Kos deg med de frusterte. Klart vi må holde oss oppdatert i det nabolaget også ;-)

Skrevet

så godt du har kosa deg.kos deg resten av dagen,og nyt frustrerte fruer.

 

 

enda en bursdagsklem fra meg

Skrevet

Gratulerer. 40 er jo bare ungdommen, det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...