Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 saken er det at vi har fire barn,venter nr fem.(jobber tre/fire dager i uka,tungt fysisk arbeid) å jeg er så utrolig sliten,prøver så godt jeg kan å få ting til å gå rundt,men er stort sett alene om alt. han jobber myyye,å når han er hjemme skal han slappe av. greit nok,han trenger jo det,men hva med meg? har ikke sovet en hel natt på over tre år(han blir drit sur vist jeg nevner det..) føler jeg kun er en ruge maskin,som skal holde hjemmet i orden,utrolig sjeldent han hjelper til. har seriøst vurdert å flytte,da får jeg i allefall pause den tiden han skal ha barne,men vil jo ikke "miste" de heller. skal det være så forbaska vanskelig å støtte parteren sin da?? nytter f... ikke å snakke til han heller,oppfører seg da som en dritt unge å blir bare sur (tar alt i værste mening..) han tar knapt i meg annet en når han vil ha sex,å han vet at jeg elsker å kose uten at det må føre til sex. han sier han elsker meg,men vet nå ikke jeg da. han er egentlig utrolig barnslig når det kommer til følelser,blir sittende å furte istede for å si det som det er.. er bare så skita lei.. tips noen??
trillemamma Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 Det virker som om han tar deg for gitt. Også er det jo også noe som heter at det er vanskelig å endre gamle inngrodde vaner. Om han kan forandre seg, vet du nok best, men det tar mest sansynlig tid. Kanskje han skjønner tegningen hvis du går til streik, ikke vasker klærne hans, ikke rydder etter han, ikke gjør ditt, eller datt. Eller er han blind? Er jo mange mannfolk som ikke ser dritten før den kryper oppetter veggene. Du kan jo også ta deg en frihelg, men på forhånd la han skjønne hvorfor du reiser bort. Skjønner han noe da? Hvis du sier at du trenger en tenkepause på noen dager? Lykke til
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #3 Skrevet 13. mars 2007 hehe,prøvde å streike for 2 år siden,gjorde ingenting i over to uker (vaska mine,å ongene sine klær bare) men neida,ble bare sur.. vet han tar meg for gitt,men får han ikke til å forstå det. må få si at han er utrolig dulla bort fra mora si side da.. hun blir nesten forferdet vist jeg "krever" at an skal ta ungene mens jeg er på butikken.. jesus sier jeg bare...
trillemamma Skrevet 13. mars 2007 #4 Skrevet 13. mars 2007 Hva da om du sier at du seriøst vurderer å gå fra han? At alternativet er at du blir, men samtidig sliter deg ut og mister alt av overskudd? Må gjerne smøre litt tjukt på, sånn at han skjønner at dette faktisk er alvor. Kanskje da...... Neste skritt er vel å faktisk flytte ut for en liten periode, en venninne, eller noe i den stilen, kanskje for noen uker? Stå på ditt, ikke gi deg! Er det et alternativ at du blir 100% husmor?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå