Gå til innhold

Lite penger....hvor mye koster fotograf?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil gjerne ta noen fine bilder av min nydelige datter, men hvor mye koster det å gå til fotograf?

Har litt lite penger for tiden...

Hun er snart 5 mnd...er det for tidlig/sent?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.colourartphoto.no/. Der er det tilbudet "mitt første portrett" gratis. Står reklame om det i den spedbarnsboken man fikk på barsel. Siden er trøblete nå ser jeg,men den er der. Tlf 22 17 39 90. tlf er til Oslo-kontoret, men de har kontorer over hele landet.Fotosession er gratis, du får et lite bilde til kr 195. Så kan du bestille de andre bildene etter hvert som du får råd.

Ellers var det med gavekort på gratis Fame-fotografering i Foreldre og barn denne mnd. Står jo noe om gratis foto hos Fame på siden her og.

5 mnd er jo en perfekt alder :-)

Hun fotografen vi var hos sa det kostet 1200 tror jeg det var for fotosession og 8 små bilder i album.

Skrevet

Hvis jeg hadde hatt lite penger, tror jeg ikke jeg hadde prioritert penger til fotograf. Du kjenner ikke noen som har et litt bedre kamera dere kan låne, eller en hobbyfotograf som kan ta bilder for dere istedet? Blir jo fort mange tusen for profesjonell fotografering. Personlig synes jeg impulsive bilder av naturlige situasjoner hjemme eller ute er minst like fine som fotografbilder. Et godt tips hvis du føler at det er veldig viktig med fotografbilder, var imidlertid det som innleggeren over her skrev, nemlig at du får gratis fotografering og ett bilde hos Fame fotografen nå i mars og april. Du kan jo prøve det, og så være stålsatt for ikke å fristes til å kjøpe mer enn det bildet du får gratis:)

Skrevet

Joda jeg har et veldig fint digital kamera, samboeren min har også 2 supre kamera..så det er ikke mangel på det:-)!

knipser nye bilder av prinsessa hver uke...men tenkte det er stas med fotograf..men skal spare opp litt penger nå og gå om et par mnd...kjekkere når hun kan sitte helt selv kansje?

Hilsen HI

Skrevet

Noen tipset om familiefotografen.no på skravle for litt siden...vet jo ikke hvor du bor, men kanskje det er noe for deg :)

Skrevet

vi var på studio fazette i oslo. gratis frem til babyen er 7 mnd. Fikk med en cd med nesten 80 bilder tror jeg. Du kan se på de på www.superdupermaya.piczo.com (under "hos fotografen")

Skrevet

Takk tingelingen! skal sjekke detut:-) :-)

Skrevet

I den siste udgaven av foreldre å barn fulde d me ein gratis fotografering hos FAME..billigt å bare kjøba blade;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...