Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 Hei. Jeg hadde ubeskyttet sex for to og tre uker siden. Og i går. Jeg tok ikke angrepille de første gangene. Jeg ønsker å ta en angrepille i morgen. Men hvis jeg skulle ha blitt gravid på en av de to første gangene, vil det da være skadelig for fosteret at jeg tar angrepille så sent?
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 Det er sikkert ikke skadelig og ta den en gang,men jeg hadde ikke gjort det.. Er du gravid så er du. og ble du det i går så må du ta følgen!! Hør på apoteket hvis du absolutt ikke ønsker barn akkurat nå!! Lykke til..
ma boi Skrevet 13. mars 2007 #3 Skrevet 13. mars 2007 Jeg tok angrepille da jeg trodde jeg hadde eggløsning, men den må ha lurt meg og kommet tidligere, for jeg har i dag en aldeles nydelig og frisk sønn på snart fire måneder. Ikke helt planlagt, som du skjønner, men svært høyt elsket! Var nervøs, men fikk ekstra UL tidlig og alt så normalt ut, samtidig som legene sa at babyene tåler det mest utrolige. Ja, det er en stor dose hormoner i angrepillen, men ikke så stor at det vil påvirke embryoet. Det er derimot ikke så bra, har jeg hørt, men vet ikke, å ta en så stor dose hormoner hvis du ammer. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå