Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 Jenten vår 1-3 timer på dagen, da i sengen sin inne. Hun sover ikke like lenge hvis vi går tur. I trillen sin sovner hun ikke, heller ikke i vognen sin på senter o.l. Dette gjør jo at dagen blir planlagt etter hennes behov. Vi skal til syden i sommer og ha med trillen, hun skal i bh til sommeren og sikkert sove ute i vogn. Synes dere jeg bør trene på dette nå? Eller tror dere det kommer av seg selv, hun er 8 mnd. Vi kan sjelden dra i besøk mer en noen timer for da blir hun helt umulig og overtrøtt... Noen erfaringer??? Takk for alle svar!
monztah Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 Har ikke så mye erfaring med akkurat det, da snuppa mi på 9.5 mnd sovner i vogna si - men ville bare si at jeg tror det kommer av seg selv! Men så begynte jeg å lure da - for vi skal jo også ha bhg etterhvert - sover de alltid i vogna si ute i bhg da? Må vel finnes mulighet for å få sovet inne på soveplass el. lign? Uansett, kjenner problemet med å planlegge dagen etter baby...tidligere MÅTTE hun ammes i søvn, og det var litt stressende hvis vi var vekk. Så man får vel tenke som så at det er en overgangsperiode, det at man må gjøre ting på hennes premisser ;-). Men skjønner godt at du lurer på hvordan det blir. Men altså, tror hun etterhvert sovner fint uten å måtte sove i senga si. Plutselig en dag bare skjer det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå