Gå til innhold

Hva synes dere ang søvn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenten vår 1-3 timer på dagen, da i sengen sin inne. Hun sover ikke like lenge hvis vi går tur. I trillen sin sovner hun ikke, heller ikke i vognen sin på senter o.l.

Dette gjør jo at dagen blir planlagt etter hennes behov. Vi skal til syden i sommer og ha med trillen, hun skal i bh til sommeren og sikkert sove ute i vogn. Synes dere jeg bør trene på dette nå? Eller tror dere det kommer av seg selv, hun er 8 mnd.

Vi kan sjelden dra i besøk mer en noen timer for da blir hun helt umulig og overtrøtt...

Noen erfaringer??? Takk for alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke så mye erfaring med akkurat det, da snuppa mi på 9.5 mnd sovner i vogna si - men ville bare si at jeg tror det kommer av seg selv!

Men så begynte jeg å lure da - for vi skal jo også ha bhg etterhvert - sover de alltid i vogna si ute i bhg da? Må vel finnes mulighet for å få sovet inne på soveplass el. lign?

Uansett, kjenner problemet med å planlegge dagen etter baby...tidligere MÅTTE hun ammes i søvn, og det var litt stressende hvis vi var vekk. Så man får vel tenke som så at det er en overgangsperiode, det at man må gjøre ting på hennes premisser ;-).

Men skjønner godt at du lurer på hvordan det blir. Men altså, tror hun etterhvert sovner fint uten å måtte sove i senga si. Plutselig en dag bare skjer det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...