Gå til innhold

:(


BAcer med mirakel-jente :)

Anbefalte innlegg

Nå er jeg litt lei meg..

Er 38+4 idag, og gått å kjent på mensmurringer i ca 2 uker, litt sånn forsiktig av og på.. Så jeg har vel egentlig forberedt meg litt på fødsel i nærmeste framtid. Men når jeg har vært hos lege og jm har ikke hodet vært festet, men langt nede i bekkenet.

Var hos jm idag. Da hun skulle kjenne på hodet, kikker hun forferdet på meg og sier "oi". Hun var helt løs, lå liksom å "svevde oppi der" :(

Og jeg som håpte at hodet var godt festet, og at jm kunne kjenne på tappen min hvordan jeg lå i rute.. Nå syntes hun ikke det var vits i det hele tatt å kjenne på tappen..

Litt skuffet, ja :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hodet trenger ikke å være festet før fødsel...

Lillegutts festet seg ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, så kjipt... er akkurat 37 uker i dag, og gutten min er visstnok godt festet, ifølge jordmor. Var til kontroll på torsdag og hun mente at det ikke var så lenge å vente ;) men det er jo de som ikke fester seg før fødselen er i gang... du får holde håpet oppe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff.. ble litt motløs..

vet det ikke trenger å være festet for at fødselen kan begynne.. Men hun lå visst ikke så langt ned i bekkenet heller lenger :(

Prøver å klemme henne nedover, hehe.. Vise henne veien hun skal ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er heller ikke festa. Er 36+noen dager. JM sa det tok lenger tid hos flergangsfødende, noen ganger ikke før fødselen begynte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg er førstegangsfødende... :( snufs.. hører om de som har festet hode kjempetidlig.. men ikke her i gården, nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snuppa mi (førstegangs) festet seg ikke før vannet hadde gått og etter flere timer med rier... Så det trenger ikke bety at ikke fødsel skjer snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er straks i uke førti og er ikke festet. Var ikke skikkelig festet da jeg fødte første gang heller..

Så alt kan jo skje:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hodet har ikke festet seg her heller, men legen min sier at det er en hel del som går i fødsel uten at hodet er festet *trøste*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for oppmuntring, jenter! Det gjorde godt, jeg trengte det ..

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...