Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pjokken min har fått en del utslett på magen. Er en tanke mer grinete også. Hva kan det komme av? Har ikke feber, men kan det være fra melken han har fått det? Noe jeg har spist som han ikke tåler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet?

Skrevet

Kanskje varmeutslett? Gutten min har også utslett på mage og rygg, men det er pga eksem og allergi.. For han har ikke det eller?

Skrevet

Jeg var til lege i dag med samme problem. Pjokken har fått røde prikker på mage og rygg. Jeg var litt engstelig for vannkopper, men fikk konstatert at det var det IKKE. Legen sa at d var et virus. Ganske vanlig, og at d ville gå over om en uke. å lenge barnet ikke viser tegn til irritasjon, og at almenntilstanden er grei, er det ikke noe å bekymre seg over.

Skrevet

Tusen takk skal dere ha. Godt å høre det er flere. Godt mulig det er varmeutslett. Han er veldig varm av seg. Første ukene sov han i body+pysj, og hadde teppe rundt seg+dyne. Nå sover han kun i pysj og dyne. Har ikke en gang på han sokker og han er kjempe varm. Så kanskje jeg må være litt obs om dagen også at jeg ikke klar for mye på.

Er en liten frysepinne jeg :)

Skrevet

Håper det er varmeutslett da for da går det ihvertfall bort! =)

I dag er en typisk dag å få det på. Jeg gikk tur med gutten min i det han pleier å ligge med i vogna, men det har jo vært skikkelig varmt i dag både ute og inne, så han var rimelig svett da han kom opp..

Jeg er frysepinne selv, men han er skikkelig varm av seg, akkurat som faren.. Lykke til.. =)

Skrevet

lillegutt har vært forkjølet noen dager, etterfulgt av utslett på mage og rygg (små tette prikker), er borte nå og var visst et virus. mulig at det er det ungen din har??

:o)

Skrevet

hmm.. nja.. Han skal på 6 ukers kontroll på torsdag. Får be de se på det. Han virker jo ikke redusert i allmentilstanden. Tok på litt jojobaolje i dag tidlig, og det har dempet det litt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...