Gå til innhold

Mange spørsmål om scrapping:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei! lurer på endel jeg, er helt fersk:) tenkte å lage et album til lillegutten min:)

hvilken str har dere på Loene deres? Hvilken str er det som er vanlig?

hvilken type album har dere? er jo så mange forskjellige typer! vil ha et album der jeg kan sette inn Lo etter hvert...:)

hvilken papirskjærer anbefaler du?

noen andre tips om utstyr som er smart å ha?:)

hvilken nettbutikk handler du ifra? har sett på masse sider, mye bra på alle:) men alle hvilken er best??:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det mest vanlige målet er vel 12x12 (amrikanskemål ) bruker det selv også - de fleste arkene man kjøper er i den str ...

jeg har sånn album jeg setter inn etterhvert i plastlommer :)

Jeg har Fiskars skjærebrett å er veeeldig fornøyd med det :)

Noe man bare må ha (i mine øyne) er quickstick den er så fin til små pirk som skal limes bl.a (vet du bl.a får kjøpt den på www.papertrends.no-trykk quickkutz butikken-nettbutikk-quickutz produkter )

www.scrappejungelen.no

www.papirgleder.no

jeg er utrolig glad for tanga mi og alle diesene men det er en utrolig dyr innvestering så det går jo åkjøpe die cuts av andre også :)

Hvis du er intresert i åkjøpe die cuts av meg er det bare å si fra på pm :)

Her er hjemmesiden min med oversikt over alle diesene og alfabetene mine :)

http://pic5.piczo.com/snuppelure74/?g=30795956&cr=5

Skrevet

Når det gjelder tang el, vil jeg anbefale ebay. Der kan du få kjøpt cuttlebug maskin og tilhørende alfabet til en likk og ingenting! I tillegg får du også brukt qk dies på cuttlebug, men ikke omvendt. Cuttlebug koster vel rundt 800-900 kr her. Jeg kjøpte akkurat alfa på ebay til 300,- i Norge koster den 850,-... Men litt usikker på tollproblemer med maskinen....Spørs jo hva selger skriver på pakka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...