Vestlandske meierier A/S Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 riv av deg et hårstrå og hold giftering/ forlovelsesring i håret over magen. Den vil da pendle. i ring er jente og att og fram er gutt.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 13. mars 2007 #3 Skrevet 13. mars 2007 jeg sysn det er viktig at noen andre gjør det... mange bruker også å først ta over håndleddet før så å ta over magen for å se om svaret er forskjellig.. (moren min har fått rett på alle un har spådd faktisk) men hun holder hårstrået på en spesiell måte, og holder handa HELT i ro.. hun er iallefall overraskende stabil i håndleddet, og det er kjempeviktig...
MES81 Skrevet 14. mars 2007 #4 Skrevet 14. mars 2007 Den fungerte ikke på meg! Tre venninner har tatt den på meg og alle tre gangene viste det jente, men inni magen er en gutt.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #5 Skrevet 14. mars 2007 Heng gifteringen i et hårstrå og hold den rolig over magen. Dersom ringen pendler fram og tilbake - Jente Dersom ringen går i sirkler - Gutt det var dette det sto på kvinne guiden.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #6 Skrevet 14. mars 2007 Det er da omvendt??? Sirkler = jente Frem og tilbake = gutt
noralill Skrevet 14. mars 2007 #7 Skrevet 14. mars 2007 hmm - på meg går den i sirkel en god stund før den bytter til å pendle fram og tilbake. Samme både over magen og håndleddet... Og jeg har bare en spire i magen!
velsignet med to Skrevet 14. mars 2007 #8 Skrevet 14. mars 2007 Kanskje du har jente i magen nå og får en gutt senere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå