Betti spaghetti Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 Et langt hår og en slett gullring. Hold den rolig over magen og da vil den bevege seg. I ring rundt og rundt på jente og frem og tilbake som en pendel hvis gutt...den viser alle graviditeter tror jeg, også aborter/SA. Vet ikke hvor mye man skal tro på det, men.. Ps kult nick, veslejenta mi elsker Hefalompen, sover med han hver natt
Gjest Skrevet 13. mars 2007 #3 Skrevet 13. mars 2007 mener du den der du holder en ring over magen for å se hvordan den pendler for å bestemme kjønnet???
#mamsen m/ 2 skjønne smurfer# Skrevet 13. mars 2007 #4 Skrevet 13. mars 2007 hehehe, dette kan jeg svare på: tre et hårstrå gjennom en ring og hold den over magen. er best om du ligger på ryggen... sørg for at ringen henger så stille som mulig... plutselig vil den beg å bevege seg. enten i ring eller frem og tilbake. i ring betyr jente, frem og tilbake betyr gutt!! jeg venter jente i følge dette:) hehe, er litt scary også...
mami:) Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2007 Hehe, må prøve dette, men har ingen gull ring. kan det funke med en alliansering, mon tro??? Jeg aner ikke hva det blir denne gangen, men stemte faktisk sist. HEHE.
Gjest Skrevet 13. mars 2007 #6 Skrevet 13. mars 2007 på oss stemte denne. tok ring testen rett før vi skulle på ul og den gikk fram og tilbake(gutt) og det var viss ingen tvil om hva det var på ul.. gutt så klart. veldig scary at noe slikt kan stemme
mami:) Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. mars 2007 oi ringen går rundt og rundt. håper det stemmer... hadde vært veldi moro:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå