Gå til innhold

Blir det feil å ønske seg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

gavekort hos fotografen? Har generelt problemer med hva vi skal ønske oss, men tenke det hadde vært greit å slippe unna noen av de store kostnadene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

feil og feil...jeg hadde ikke gjort det...

hadde jeg vært gjest, så hadde jeg nesten følt meg utilpass tror jeg....at bryllupet kosta så masse at dere måtte ønske dere det i gave...hihi.....nei det blir litt rart....heller penger da altså.....

Skrevet

jeg syns dere har all rett til å ønske dere det dere vil. alle vet at bryllup koster mye, trur ingen kommer til å reagere på dette. Lurer faktisk på om jeg skal stjele den ideen :)

Skrevet

Ønsk dere penger, men ikke spesifiser det kanskje. Da venninnen min giftet seg ønsket de seg penger til bryllupsreise - ingen gaver. Var greit det. Eneste var at folk ble veldig i tvil om hvor mye/lite de skulle gi. Det blir liksom litt mer åpenbart hvor dyr gaven er, i motsetning til når man gir en ting. Den kan man jo ha kjøpt på salg eller i utlandet for den saks skyld...

Skrevet

For å være helt ærlig så liker jeg ikke å gi gavekort eller penger i gave. Jeg vil gjerne gi en ting, noe som kan pakkes inn. Og sånn tror jeg veldig mange føler det. (jmf. innlegg til vannmann30)

Skrevet

Nei, hvorfor skal det være så feil? Om noen spør hva man ønsker seg, så kan man vel ønske seg gavkort hos fotografen, og investere pengene i et flott bilde?!

Vi har også problemer med hva vi ønsker oss, og kommer ikke til å reklamere med at vi heller ønsker oss penger. Har lagt ut lister på noen butikker, samt en liten liste på hjemmesiden vår. Om noen lurer, kan de bare spørre. Og så blir det opp til dem hva de ønsker å gi.

Man kan jo ønske seg hva som helst, men gjestene forplikter seg jo ikke til å gi bare det som står på ønskelista!

Jeg hadde ikke følt meg ukomfortabel med å gi gavekort hos fotograf iallefall:)

Skrevet

Vi har tenkt til å ønske oss penger til bryllupsreise og gavekort hos fotograf til å ta familiebilder. Synes ikke det gjør noe å ønske seg det, men kan jo sette opp noen andre ønsker å så gjestene har litt å velge mellom(kan evnt byttes)

Skrevet

Jeg synes det blir helt feil. da kan man ønske seg brudebukett og kaker osv også da? En jeg jobbet med før skulle ha et veldig stort bryllup, de ønsket seg penger til bryllupsgave for bryllupet ble så dyrt. Synes det var utrolig frekt! Men man gjør som man selv vil.

Skrevet

Det er smak og behag. Noen synes det er greit, andre ikke. Sier bare at man bør la folk få velge selv.

Skrevet

Folk må få ønske det de vil.

Eg var i et bryllup der bruda ønskte penga til lappen på bil.

-er det og frekt? (de kunna liksogodt ha brukt pengane til lappen i staden for brullyp)

-det er like frekt\normalt å ønske dyre service som et gavekort hos fotograf.

(eg kan jo heller bruke mine penga på å kjøpe meg service eg ønsker, ennå bruke penga på et brullyp)

nei dette var snålt.

Skrevet

Det å kalle det frekt er vel å gå litt langt???

Nei, ønsk dere det dere vil.

Er jo ikke det samme som å ønske seg en kake da...

Å kjøpe et flott bilde hos fotografen, som man skal ha på veggen til evig tid, er jo en kjempeinvestering, og en super gave! Hos fotografene selger de ofte gavemynter, litt stiligere å gi, og helt fint å ønske seg!

Og helt enig...om det skulle være frekt, så er det like frekt å ønske seg et servise eller en blomstervase....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...