Mona og Sine Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 Er det mange som har vert der? jeg fikk høre det var nesten litt små ekkelt der nede men jeg har bare hørt det, noen som kan si det stemmer?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 Har vært der 2 ganger. Alanya og Kemer. Vet ikke hva du mener med småekkelt? Tyrkere er nok litt innpåsliten, vil at du skal kjøpe kjøpe kjøpe hele tiden. De er litt masete sånn. Men det er bare å overse dem da. Stoler ikke så mye på dem så du må passe litt på så du ikke blir lurt. De er veldig flinke med barn! På resturanter kom dem å underholdt barna så de var i ekstase! (der er feks spanjolene helt motsatt...) MEN i Tyrkia har dem veldig god mat, fine temperaturer og er et greit feriemål. Kemer var veldig bra på alle områder, spesielt med små barn.
Monika m/1 stor gutt og 1 baby Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 Jeg liker Tyrkia godt. Men det er som du hun i innlegget over meg sier at de maser for å få selge varene sine. I Kemer var ikke dette så oldsomt som de andre stedene jeg har vært. Men Kmere er lite og dyrere på alt oså. Ellers er Antalya fint, men litt mer storbyaktig. Alanya er kjempefint med fin strand, gode handlemuligheter, vannland, osv osv. Har også værtr i Marmaris hvor jeg likte meg godt. Har aldri opplevd noe ekkelt i Tyrkia.
Mona og Sine Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. mars 2007 Flott, jeg snakket med ho som sa at det var ekkelt der, ho mente at de var masete, men det var hetebølge der når de var der så ho hadde nok ikke den lengste lunta heller kan jeg tenke meg hehe. Vi skal å til marmaris, nå gleder jeg meg skikkelig .... )))
Monika m/1 stor gutt og 1 baby Skrevet 18. mars 2007 #5 Skrevet 18. mars 2007 Ja maramris er fint. Har et lite badeland der også...med mange rutsjebaner. (tenkte da på ungen på 8 år). Kose dere mye.
Mona og Sine Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. mars 2007 hehe ja det må bli ho på8 ja sine er litt liten til å sende uttfor der enda!
Ronja80.mor til 2 Skrevet 22. mars 2007 #7 Skrevet 22. mars 2007 Om man vil unngå maset fra butikkselgere, så kan det være greit å bli kjent med en tyrker som går sammen med dere. Da er det en uskreven regel om at man ikke maser.. Bor selv i Marmaris, og det er kjempefint her.. Hvilke hotell skal dere på??
Mona og Sine Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 22. mars 2007 Jeg er ikke helt sikker men jeg tror det var Verona det het, hørt om det.. Vis det ike er bar så kommer vi å bor hos deg hehe.. Tulla bare! Hvorfor bor du der nede?
Ronja80.mor til 2 Skrevet 23. mars 2007 #9 Skrevet 23. mars 2007 Nei, har ikke hørt om det. Reiser du med detur?? De har isåfall stortsett veldig bra hoteller. Jeg bor her nede fordi vi driver hotell og restaurant i Icmeler (10min med buss fra marmaris) Men vi bor i Marmaris da =)
Mona og Sine Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 23. mars 2007 nei det er startour vi reiser med ! Så deilig å bo der da, er du derfra eller jer du bare flyttet ned ditt, eller der kanskje han tyrkisk! Beklager at jeg graver å spørr du trenger absolutt ikke å svare hehe..
Me myself and I Skrevet 24. mars 2007 #11 Skrevet 24. mars 2007 Ronja80.mor til 2 Hei, vi reiser til Tyrkia 9 mai i år.. Lurte på om hvor varmt det er der nede. Altså må jeg pakke ned bukse og gensre eller holder det med bare shorts og t-skjorter??? HAr bare vært der på sommeren før og da er det jo kjempe varmt:)
snirkeline Skrevet 28. mars 2007 #12 Skrevet 28. mars 2007 Hei. Vært to ganger i Alanya og en gang i Marmaris.Trivdes nok best i Marmaris,kunne gjerne tatt turen dit igjen:-)Kan nok være pågående for å få solgt ting,men ha "skylapper"på så går det fint.Som de sier over her.kjempeflinke med barn. og det er et utrolig vennlig og hjelpsomt folkeslag. god tur:-)
Ronja80.mor til 2 Skrevet 29. mars 2007 #13 Skrevet 29. mars 2007 Jeg hadde tatt med en genser og bukse til kveldsbruk, for da kan det bli kjølig..
*Jesamine*-84 Skrevet 2. april 2007 #14 Skrevet 2. april 2007 Hei, det er lurt å ta med bukse og genser, var i kemer i fjor i begynnelsen av mai. det er kjølig på kvelden. Skal til kemer i juni, gleder meg masse!!!! Som sagt lurt å bli kjent med noen, da lat alle deg være i fred. God tur til alle som skal til tyrkia.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå