Expat Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 Tulla er nesten to... Flere ganger har hun fått helt smelting på veien hjem fra barnehagen... Med meg, eller med pappaen. Vi må ta buss, så vi har masse publikum til disse morsomhetene. Har måttet gå av bussen av ren medlidenhet med medpassasjerene flere ganger. Hun enser dem ikke. Har forsøkt uten mat og drikke, med mat og drikke på veien, og altså med oss begge to. Hun skriker som et spedbarn, skikkelig sånn knyttete never og eeeeeeeeeeeeee.... Hun dirrer i sinne... (Hun gjorde for øvrig aldri dette som spedbarn!) Det er egentlig ikke noe som setter det i gang (som vi merker), og ikke noe som egentlig stopper det heller. Tror ikke hun vet hvorfor hun skriker heller. Noen geniale tips til meg? Trodde trassing var mer en "fordi" ting...
Candy girrrl Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 Høres kjent ut. Og alltid på vei hjem. Når datteren min ble to fikk hun slike tokter på vei hjem. Det gikk over etter noen måneder. Og nå er gutten min blitt to og begynt med akkurat samme greia. Såå slitsomt, spesielt med tilskuere! Har ikke noe annet råd enn at det går over etter noen måneder heldigvis. Kanskje man kan være litt føre var et utbrudd og gi de smokk eller tøyse og få de til å le.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå