Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann dere - jeg er på jakt etter en vogge til den lille som skal komme. Har sett at de har hos de store møbelkjedene, men synes det er litt koseligere med noe som ikke er masseprodusert. Noen tips på hvor mam kan finne det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så heldig å ha en bror som har laget vår familie vogge. Sjekk gule sider etter møbelsnekkere eller noen som driver med det som hobby. Kanskje noen som pleier å ha utstillinger før jul eller hos husflidslaget. Vet at mange som driver med ett lite hobby verksted får til mye utrolig flott. Lykke til på jakten.

Skrevet

Endel fengsel har utsalg fra deres verksted. Jeg har fått en i gave som er kjøpt på et slikt sted, og det til en anstendig pris. Er trehvit, men kan lett males eller beises.

Skrevet

heisann!

Jeg har sett mange fine vugger innpå finn.no som er håndlaget;)ta en tur å titt!!

Skrevet

Vi fikk en kjempeflott vogge i gave fra den kommende mormor og den var kjøpt brukt på QXL.no, Jeg har aldri sett maken noe sted, så kan jo gjøre et kupp der inne. Vogger er jo veldig dyre (syns jeg), men den vi fikk, fikk mamma for 750 kroner...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...