Gå til innhold

Oppdatering fra ord. UL.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag var det virkelig en gledens dag, og jeg er ganske sikker på at jeg

er verdens lykkeligste :)

Møtte opp som et nervevrak på sykehuset, og ble møtt av den snilleste

jordmor jeg noensinne har møtt. Vi forklarte historien vår, og hun lovte å fortelle alt hun så med en gang.. Det var så godt. Hun sa "nå skal jeg se ordentlig på hjerte, så det er ikke noe galt fordi om jeg ikke sier noe, jeg skal bare konsentrere meg ekstra". Det koster henne så lite å si sånt, og jeg klarer å roe meg ned. Takk snille jordmor.. :) :) :)

Alt var helt fint med han også :)

Det var en veldig aktiv gutt i magen. Han var så ivrig på å vise fram hånda si. Uansett hva jordmor gjorde, så dukka den opp. Han vinka og styra på.

Da hun skulle se nøye på hjernen, så dukka ei hånd opp, da hun skulle se på magen.. "hei, se på hånda mi da.."

Og det samme skjedde nesten uansett hva hun foretok seg..

Både jeg, mannen og jordmora lo godt av han da.. Fikk med oss 7 bilder også, og to bilder er bare av vinkinga hans. haha..

Det var så moro å se at han hoppa og spratt der, og drakk fostervann, tok seg på føttene, tok seg på tissen.. haha..

Veldig moro å se at han er så stolt over hånda si.. Haha..

Ikke vanskelig å se at det var en gutt nei. Og jeg tror det er verdens fineste gutt også :D

Terminen ble flyttet frem, så jeg er i dag 19+0, og ikke 18+3 som jeg trodde. Heeeelt greit det :)

Termin 8.aug.

Nå gleder jeg meg såååååånn til å bli mamma til denne gutten, jeg klarer ikke beskrive hvor glad jeg er. Fine vinkegutten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååå, så deilig å lese! Tipper du er lettet og glad nå ja! Har fulgt historien din og tenkt på deg, ble glad nå når du skrev alt er i orden :-) Og grattis med en flott liten aktiv gutt!

Skrevet

Saa fint at det gikk saa bra - du fortjener virkelig aa vaere verdens lykkelig naa ja. Tror vi alle puster lettet ut her inne av at alt gikk bra med deg!!! Saa glad paa dine vegne!! Arti at du har en liten skoeyer der inne - blir sikkert klaafingret naar han vokser opp og maa borti alt ... hihihi .. Kos deg videre med svangerskapet -- naa er det bare aa glede seg!!!

Skrevet

Nå ble jeg oppriktig glad, tårer i øynene. Har vært her inne i hele dag og ventet på en oppdatering fra deg!

GRATULERER MASSE MED DEN FRISKE GUTTEN!

Tenk, Gøril skal bli mamma snart....:-)

Skrevet

Gratulerer saa mye, Goeril! Har fulgt med paa historien din, og er kjempeglad for at det gikk saa fint. Gled deg til han kommer, du!

Skrevet

Så godt at det sto bra til med gutten!!!!

Nå kan dere puste ut og glede dere :)

Skrevet

Tårer i øynene!

For en fantastisk dag for dere! Lykke til videre! :)

Skrevet

åååå så nydelig å lese!!! får nesten tårer i øynene!!!! skal selv på UL om 13 dagen. gleeeeeeeeder meg enda mer nå som jeg hører at det er sååå kos:)

Skrevet

Så supert!!! Kan tenke meg dere er veldig lettet og lykkelige nå :o)) Nyt dagen og den flotte opplevelsen!!

Skrevet

Gratulerer ;)

Det er så godt på vite at alt er bra der inne ja :)

Vi har faktisk samme termin, og jeg også skal få en gutt :)

Skrevet

Åh, så koselig.

Tårene drypper på tastaturet :)

Nå gleder jeg meg enda mer til UL :)

Skrevet

Hei Gøril!

Så utrolig godt å høre at alt står bra til!!! Nå ble jeg kjempeglad! :o)

Opplevelsen din idag får meg til å begynne å glede meg litt til imorgen, da skal jeg på den ordinære ultralyden. Men jeg kjenner at sommerfuglene begynner å melde sin ankomst uansett.... Det er vel helt normalt å kvi seg vil jeg tro. Bare jeg ikke kaster opp ute på venteværelse. Puh, glad jeg har siste timen når jeg tenker meg om:)

Ta godt vare på deg selv og kos deg med lille Jesper som danser inne i magen din!

Gode klemmer fra oss to:)

Skrevet

Lykke til i morgen ivf :) Kommer helt sikkert til å gå kjempebra!!

Og tusen takk for så hyggelige tilbakemeldinger jenter.

Kjenner jeg lille Jesper, så vinker han til dere nå...

*vise frem den fine hånden..`* :)

Skrevet

ååååå.... nå ble jeg glad!! så koselig at alt er bra med den lille gutten din:) nå er det bare å glede seg og handle lyse blått:)

Skrevet

Så utrolig flott da Gøril - nå ble jeg skikkelig gald på deres vegne! Veldig bra dere fikk en så grei jm - det betyr all verden.

Da vi var på ul sa jm til oss at det var veldig positivt når babyen gjorde fingerbevegleser - sånne vinkebevegleser. Det gjorde jenta vår også - og hun sa det tydet på en opplagt og frisk baby, siden det første de sparte på var nettopp disse fin-bevegelsene:o)

Nå kan du bare kose deg masse med magen og den lille prinsen som bore der inne:o)

Klemmer

Skrevet

Godt å høre at alt var bra :) Lykke til videre :)

Skrevet

Herlig å høre!:) men du,... jeg har også termin 8 august..og er idag 19+2..så derfor var du nok 19+1 igår om terminen skal være den 8;)

Skrevet

Hei spira så lykkelig :)

Ja, du har rett i det. Var en skrivefeil fra min side.

Alltid kjekt å ha kommet enda lengre enn man trodde :) :)

Så i dag er jeg 19+2 :)

Skrevet

Så utrulig godt å høyre! Herleg med gode nyhende!! Og gratulerer med å ha blitt flytta fram nokre dagar, det er jo alltid kjekt å bli flytta den vegen ;)

Skrevet

Gratulerer, hvem skulle trodd dette for noen uker siden?

Ser du lurer litt på dette med termin. Jeg skal ha nr. 6, og min erfaring+ det jeg har spurt legene om, sier at alle fostre er forskjellige. Selv om det er i uke 12 eller 18. De målene de tar, er gjennomsnitttlige. Og når det er mm som skiller en dag fra en annen, så kan en tenke seg. Etter mine beregninger er jeg også 19+0 i dag, med termin 10.8. Men jeg ble flyttet tilbake 3 dager i uke 13 og frem noen dager nå, så de sa 13.8.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...