Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er helt knust jeg og teller nesten bare timer til sengetid. Gleder meg til å legge meg hver kveld og hater å stå opp hver morgen. Flere ganger om dagen føles øyelokkene tunge som bly og får jeg mulighet til å legge meg nedpå sovner jeg fort (noe jeg aldri gjør til vanlig). Har jo vært litt trøttere enn vanlig siden jeg ble gravid, men nå er det ille... Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønner hva du mener....

Hadde jeg hatt mulighet så hadde jeg lagt meg kl 20 hver kveld, men med tanke på at jeg studerer og jobber så er det desverre umulig. prøver så godt jeg kan å snike til meg en time på dagen når jeg får tid. hehe.

så litt lyst på det da den sinnsyke trøttheten forsvant etter et par mnd, men jeg jublet litt for tidlig...

Skrevet

Jeg trodde at trøttheten skulle gi seg da jeg gikk over i andre trimester. Men foreløpig virker det ikke sånn.

Når poden er i seng ligger jeg på sofaen og smådupper til jeg får kreket meg i seng mellom ni og halv ti. Ikke akkurat veldig spennende liv for tiden, nei.

Men kanskje litt vår hjelper?? Stadig optimist... Det var i alle fall deilig med sol og varmegrader i Oslo i dag. Ble såpass oppglødd at jeg planla en kvelds-shopping-tur i kveld. Men det tror jeg ikke det blir noe av gitt...

Skrevet

Bra det ikke bare er meg da. Har vært mindre trøtt lenge, men nå er trøttheten tilbake i fult monn. Vi får håpe du har rett Magda, at våren kan hjelpe. Akkurat nå bare plasker det ned...

Skrevet

Skjønner kjempgodt hvordan du har det ja :)

Jeg er også trøtt hele tida, og vil gjerne sove og atter sove :)

Håper det hjelper at vi går mot lysere tider :)

Skrevet

Du er ikke alene...Hadde kunnet sove døgnet rundt hvis jeg fikk muligheten jeg tror jeg,hehe...Nå er det i alle fall sånn at jeg hopper rett i seng nå¨r jeg kommer fra jobb (mellom 16- 17.30) og sover ett par timer. Så er jeg våken noen timer igjen, før jeg legger meg for kvelden. Spennede liv, hehe:) Men i dag har sola vært framme, og det er første dagen på evigheter jeg ikke har gått rett i seng etter jobb, så jeg er optimist med tanke på våren og lysere tider:)

Skrevet

Å, det hørtes deilig ut! Men har ikke mulighet til det med to små barn. her er det hjem, lage middag, spise, leke med ungene noen timer, kanskje slumre litt under barne-tv, få dem stelt og så er klokken så mye at jeg bare må vente til sengetid uansett synes jeg :-) Vi er jo to om jobben da, men med to barn så er det som oftest greit også, så tar vi hver vår.

Skrevet

jeg er kjeeempe trøtt spesielt på ettermiddagen..sover til ti elleve hver dag...har heldigvis fri:)

Skrevet

JA!Jeg var utrolig trøtt i 1 trim,og så begynte det å gå over etter uke 15 ca..men NÅ?Jeg kan jo sove dagen lang!Hadde ikke sånn sist,da var jeg trøtt i begynnelsen,men så gikk d over..ALT er et sant ork:/ Og jeg er bare i uke 24 da,hvordan skal dette bli?

Skrevet

jeg er så trøtt om dagen.. blir aldri utvilt. nå er jeg sykemeldt så jeg har mulighet til å sove endel.. men er veldig slitsomt. jeg sover jo bort både dagen og kvelden!

Skrevet

Ja! Tenker på å sove fra jeg våkner om morgenen!

Leste et "gullkorn" her om dagen som sa at "Den som er lykkelig, kan aldri stå for tidlig opp"

...den som sa det, kan umulig ha vært gravid.

Skrevet

Godt å høre det er flere...

Er ikke så trett på dagen, men tidlig på kvelden. Kan ikke planlegge noe sosialt. Har sovnet på kino og da vi har hatt besøk..flaut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...