Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er helt knust jeg og teller nesten bare timer til sengetid. Gleder meg til å legge meg hver kveld og hater å stå opp hver morgen. Flere ganger om dagen føles øyelokkene tunge som bly og får jeg mulighet til å legge meg nedpå sovner jeg fort (noe jeg aldri gjør til vanlig). Har jo vært litt trøttere enn vanlig siden jeg ble gravid, men nå er det ille... Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønner hva du mener....

Hadde jeg hatt mulighet så hadde jeg lagt meg kl 20 hver kveld, men med tanke på at jeg studerer og jobber så er det desverre umulig. prøver så godt jeg kan å snike til meg en time på dagen når jeg får tid. hehe.

så litt lyst på det da den sinnsyke trøttheten forsvant etter et par mnd, men jeg jublet litt for tidlig...

Skrevet

Jeg trodde at trøttheten skulle gi seg da jeg gikk over i andre trimester. Men foreløpig virker det ikke sånn.

Når poden er i seng ligger jeg på sofaen og smådupper til jeg får kreket meg i seng mellom ni og halv ti. Ikke akkurat veldig spennende liv for tiden, nei.

Men kanskje litt vår hjelper?? Stadig optimist... Det var i alle fall deilig med sol og varmegrader i Oslo i dag. Ble såpass oppglødd at jeg planla en kvelds-shopping-tur i kveld. Men det tror jeg ikke det blir noe av gitt...

Skrevet

Bra det ikke bare er meg da. Har vært mindre trøtt lenge, men nå er trøttheten tilbake i fult monn. Vi får håpe du har rett Magda, at våren kan hjelpe. Akkurat nå bare plasker det ned...

Skrevet

Skjønner kjempgodt hvordan du har det ja :)

Jeg er også trøtt hele tida, og vil gjerne sove og atter sove :)

Håper det hjelper at vi går mot lysere tider :)

Skrevet