Gå til innhold

når deres små fikk tenner? om de

Anbefalte innlegg

Skrevet

knep igjen munnen? vanligvis når gullet får hånda mi eller noe i nærheten så har han puttet d rett i munnen, men i dag hvis jeg nærmer meg munnen hans så kniper han igjen. det er helt umulig å få ham til å åpne munnen - nekter litt å ta flaske/smokk også

dessutten så kastet han opp i stad - litt slimaktig. og han har litt feber.

kan dette være tenner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han var 5,5 mnd. når han fikk sin første tann og ja, han nektet plent å la meg få se. Han knep (gjør det fortsatt) igjen for harde livet.

Gutten min fikk ikke feber, men vet det er flere som har feber når de får tenner. Om oppkast, vet jeg dessverre ikke.

Skrevet

ingen flere.....

Skrevet

Gutten min var 7,5mnd når han fikk første tanna,han hadde dårlig matlyst og gulpet litt (noe han aldri gjør ellers) Hadde feber 1 dag tror jeg,men var i ganske godt humør. Knep igjen munnen ja,fikk ikke lov å se og ikke ville han spise stort. Nå holder han på å få tenner oppe,spiser foreløpig bra,men NEKTER å la meg pusse de 2 tennene han allerede har,kniper igjen munnen..

Skrevet

2 første tennern merka vi lite til, var småsur i 14 dager! De 2 oppe var værre, dårlig matlyst og ja når jeg tenker etter så knep/kniper han munnen oftere en før! Hørt om noen som får oppkast ja, men har ikke erfart det selv!

Skrevet

Veslemor lar meg ikke se, men fingre er namnam:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...