☆★MammaTil2Snart1UkeIgjen☆★ Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 Pia mi har alltid vært så forferdelig avhengig av mamman sin, og måttet soves ned v puppen (sliiiitsomt).. Plutselig ved 5mnd alderen, snur hun helt om, sovner i engen seng, helt alene uten ett kvekk. Kan være uten meg en hel dag, og alt er liksom så enkelt =) Har alltid hørt at babyer er enklest jo mindre de er, for jo mindre krav stiller de!!! hmmm... Godt iallefall =)=)=)
Gjest Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 Ja plutselig så snur det. Det er helt herlig når det blir sånn.
Meg og bøllegutta!! Skrevet 13. mars 2007 #3 Skrevet 13. mars 2007 Jeg har også den erfaringen at det blir lettere og lettere : ))
Trønderpia venter nr 3 Skrevet 13. mars 2007 #5 Skrevet 13. mars 2007 Hærlig å høre for en som jobber med å få ungen til å sovne uten puppen:) Tusen takk og kos dere videre:)
Gjest Skrevet 13. mars 2007 #6 Skrevet 13. mars 2007 5 mnd er magisk;) Ting er blitt mye bedre etter hun ble 5 mnd her i gården også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå