Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 Barnet mitt på halvannet år har 40 i feber, har gitt paracet. Hva gjør dere når feberen er så høy? Ligger dere ved siden av barnet om natten? Hva har dere på barnet når det sover? Hvis det ligger på eget rom, sjekker dere om barnet flere ganger om natten, altså setter på vekkerklokke?
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 ha på minst mulig med klær. Vi har på kun bleie vi og ikke dyne, men bare dynetrekk og det må være kjølig på rommet. Husk å gi my drikke. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #3 Skrevet 13. mars 2007 Huff da, bare bleie og uten dyne nå som det er vinter? Ligger på ca 3 grader her om natten.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #4 Skrevet 13. mars 2007 ja det pleier vi å gjøre ihvertfall, men du velger jo selv. De skal ha de kjølig når de har feber. Å ligge sammens med de hadde ikke jeg gjort for da blir det fort varmt.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #5 Skrevet 13. mars 2007 Jeg tok bare en tynn bomullspysj på, og ett teppe over som dyne. Så skal jeg følge med utover kvelden og natten. Takk for svar forresten!
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 13. mars 2007 #6 Skrevet 13. mars 2007 Husk at barnet kan å fryse følelse når det har feber. Ikke behagelig å ligge uten dyne da. Vi gir paracet når feber er 39 eller over. hun ligger på eget kjøling rom med plegg og ikke dyne. når feberen har gitt seg legger jeg på dyna. jeg lar henne ligge til hun våkner av seg selv. sjekker på natta hvis jeg alikevel våkner eller hvis jeg hører noe fra barnerommet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå