Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 Babyen min på 9 mnd pleier å legge seg kl 20. I dag ble ettermiddagshvilen litt sen, dvs hun sover fremdeles. Hun har sovet i ca en halv time. Jeg fikk henne ikke til å sove til vanlig tid, og nå er jeg redd hun ikke vil legge seg i kveld. Pleier dere å vekke dem? Jeg har bestandig bare latt barna sove, men merker at jeg gjerne vil ha dem i seng til vanlig tid i kveld...
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 Jeg dytter litt! Er det ingen som kan svare? :-)
Skrømti Skrevet 13. mars 2007 #3 Skrevet 13. mars 2007 Nei men så rart da! Jeg skulle akkurat til å skrive et lignende innlegg : ) Trollet på 4 mnd ( er det i dag forresten) sovna nå kl 18, og jeg pleier å legge han ca kl 20. Nå har han sovet en halv time. Huff, er redd det blir masse tull i kveld , ja. Har liksom ikke hjerte til å våkne han heller.. Kanskje jeg bør gjøre det. Gi tilbakemelding Anonym på hvordan du løser det!
Gjest Skrevet 13. mars 2007 #4 Skrevet 13. mars 2007 Lurer faktisk jeg også! Vesla pleier ikke å duppe så sent,legges kl 20...men nå sovna hun på armen min for tre kvarter siden,lurer på om jeg bør vekke henne....
Muffinsmamma Skrevet 13. mars 2007 #5 Skrevet 13. mars 2007 man skal aldri vekke en bjørn som sover... hehe min gutt sov til kvart over fire idag, og jeg la ham allikevel halv sju som jeg pleier. var ikke noe problem det.
Vimsetrollet Skrevet 13. mars 2007 #6 Skrevet 13. mars 2007 Jeg gjør ikke det, men nå er gutten min bare 3 mnd da. Vi har akkurat begynt å legge kl 21 (før la han seg samtidig med oss rundt 23-23.30) fordi han var så sur og trøtt på kvelden. En dag han hadde sovet ekstremt lite gikk pappaen ute og trillet i 19tida. Jeg prøvde å vekke gutten kl 21 for at han skulle spise litt og være litt våken før vi la oss. Han puppet i søvne, rapet i søvne og vi skiftet bleie i søvne. Han var trøtt han, ja!!
firemerkersmør Skrevet 13. mars 2007 #7 Skrevet 13. mars 2007 Ser ut som jeg har problem med det. Tassen får ikke sove etter kl 16, og leggerseg kl 20. Da sover han til kl 6. Jeg ville vekket de. Pleier ikke gjøre det på dagen, men når klokka blir 16 vekker jeg. Må nesten se ann hva som fungerer for dere baby. Tassen min er 9 mnd.
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 13. mars 2007 #8 Skrevet 13. mars 2007 Jeg ville ikke gjort det. Men nå er gutten min veldig enkel når det gjelder legging og soving da,kan godt sove til 17.30 og likevel være stuptrøtt og klar for natta kl 19..
Anonym8579 Skrevet 13. mars 2007 #9 Skrevet 13. mars 2007 Mathias legger seg også kl 20.00, men han har alltid en lur fra 17.30 - 18.00. Er alikevel stuptrøtt 20.00. Jeg tror ikke jeg ville vekket han, heller se hvordan det går i dag, og så heller vekke neste gang hvis det ikke går bra i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå