Gå til innhold

Babyalbum.....?

*Muffin* og mini Muffin *

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som veit om hvor jeg kan få kjøpt et fint babyalbum? Har lyst til å begynne å lime inn ultralyd bildene og sånn :)

Har sett et par stykker men vil gjerne se flere før jeg kjøper meg et...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare sett de de har på Norli. De er ganske fine men jeg vil også kikke flere steder først. Fotobutikker burde ha noe sånt=)

Skrevet

Bare et lite tips... Det er ikke lurt å lime inn de orginale UL bildene. De falmer visst veldig fort og blir ødelagte. Fikk beskjed om dette når jeg var på UL. De anbefalte å scanne dem inn på PC og skrive ut bildene derfra.

Skrevet

Vil du ha et sånt hvor det er ferdige tekster og bilder, sånn ala "min første tann" og så limer man inn et bilde av ungen og tanna. Da har du bøker som "Boka om meg" av Eva Eriksson.

Eller vil du ha et sånt med blanke ark og slikt? Hvis det er det du vil ha anbefaler jeg et såkalt "post bound" album. Der har man plastlommer slik at selv klissete barnefingre kan se i og peke på bildene. Og man kan flytte rundt på sidene akkurat som man vil. Vil anbefale å kjøpe max 20x20 cm for da er det lettere for barna å bla i dem. Dette kan du kjøpe i scrappebutikker/nettbutikker og noen bokhandlere/fotobutikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...