Gå til innhold

sniker meg forsiktig inn her :)


sweden ENDELIG mamma

Anbefalte innlegg

ENDELIG er jeg /vi gravide etter snart 2 år og venting på ICSI så komm det som ett sjokk at vi klarte det selv :)

Må si at jeg er supernervøs og redd såsi hele tiden tør ikke helt å ta av med gleden min etter som jeg bare er 5+1 på vei og som legen sa ta det med ro ......

Hvordan tenker og føler dere da ??? Lurer på om det er bare meg som er superhysterisk men jeg tror fleste førstegangsgravide føle det sånnt eller tar jeg feil??

Håper vi snakkes mer her inne jenter!!!

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og velkommen i gjengen.

Jeg var hyper, hyper hysterisk i mitt forrige svangerskap, føler meg litt roligere denne gangen.

Alt er nytt første gangen, hvert eneste lite stikk i magen (som man kanskje har til vanlig også) blir en redsel om at noe er galt. Men så viser det seg at alt er normalt, man er bare oversensitiv :-)

Jeg syntes i alle fall det var deilig å ha denne siden forrige gang, for da kunne man komme med sine bekymringer uten å føle seg dum. Man kan vel ikke ta alle råd som god fisk, men det er mye nyttig her.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer og velkommen. Jeg var også veldig bekymret og redd i det førstesvangerskapet, så det er nok helt normalt. Er også litt urolig nå, gleder meg veldig til å få høre hjertelyd og få bekreftet at alt er bra med den lille.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du snakker om hjertelyd... Når er det vi får høre det, jeg klarer ikke huske fra forrige gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tuuuuuuuusen takk for svar jenter:):) det er godt å høre at det er flere enn bare meg med alle mulige tanker !!!!

Hvis alt går bra så tenkte jeg å ta en ny UL i uke7-8 bare for å se aktiviteter som foregår i magen min også gleder jeg meg veldig til å se lille gullet:)

klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...