Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 Men det er i en på jobb, som har kjæreste og barn, og det har jeg og... Vet at dette er patetisk altså, men kan bare ikke noe for at jeg har fått følelser for denne mannen. hva ville dere gjort??? Jeg skal uansett ikke gjøre noe overilt, men klarer ikke å slutte å tenke på han!!!!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 patetisk er det no vel ikkje, men var eg som deg, så ville eg sett meg ned og tenkt over kva som ligg bak. Har du det ikkje bra i det forholdet du er i? Er det noko med mannen du er saman med som gjer at du bevisst eller ubevisst er "på jakt" etter nokon andre? Dersom du svarer ja på dette, vil eg i alle fall tenkt meg om det var noko de kan gjere for å rette på dette før du evt går vidare med denne forelskelsen. Veit sjølv godt kva kjensler du slit med, då eg har opplevd noko av det same. Men eg har valt å prøve å rette på ting i heimen i staden, og ikkje gjort noko med det eg har følt for andre. For meg tel omsynet til felles barn så mykje at eg er villig til å gå langt for å halde på eit godt forhold til han eg har laga barn saman med. Ville i alle fall hatt venta til eg var sikker med å gjere noko offensivt ovanfor denne kollegaen. Då blir ting fort meir komplisert. Viktig med riktig rekkefølge på ting. Lykke til!
Sjokoholikern Skrevet 14. mars 2007 #3 Skrevet 14. mars 2007 Forelskelser kommer og går men kjærligheten består... Elsker du barnefaren? Hva med å planlegge en romantisk kveld og overraske kjæresten din, så dukker det nok opp litt følelser igjen hos dere. Det er opp til deg hva du vil gjøre med dette, men hadde jeg vært deg, og hadde jeg fremdeles vært glad i barnefaren, ville jeg nok prøvd å fokusere på det forholdet jeg hadde og funnet ut hva jeg kunne gjort for å sprite opp kjærligheten igjen, fremfor å begrave tankene i en annen, opptatt, mann. Tror du virkelig gresset er grønnere på den andre siden?
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #4 Skrevet 14. mars 2007 hvis jeg var deg ville jeg ikke gjort noe som helst. han har kjærest og barn, og hva slags jente er du hvis du prøver å ødelegge det.... Nei, hold denne forelskelsen for deg selv og la være å såre så mange mennesker. Man tror jo alltid at gresset er grønnere på den andre siden, men det stemmer sjelden.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #5 Skrevet 15. mars 2007 Takk for svar jenter! nei, dette er jammen ikke lett. Jeg er ikke av typen som tror gresset er grønnere på den andre siden, men så har jeg allikevel fått disse følelsene, og det kan jeg bare ikke noe for. Jeg er selvfølgelig glad i barnefaren og vil kjempe HARDT for at det fprholdet skal vare! Men jeg er forelsket i en annen enn mannen min!! DET er det store problemet. Kan jeg leve med det kanskje resten av livet?? Og jeg har jo selvfølgeløig ikke forelsket meg i denne mannen fordi jeg vil ødelegge hans folhold! Så dum er jeg ikke. Men man kan ikke noe for hva man føler... HI
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #6 Skrevet 15. mars 2007 Forelskelser kan komme og gå..selv om man er i et forhold. Jeg ble forelsket i en annen da jeg hadde vært gift ett år. Jeg forlot mannen min, men fant ut at jeg var forelsket i forelskelsen-det var spenningen som tiltrakk meg. Så når hverdagen kom, var ikke denne nye så mye å ha på likevel. Så prøv å fokusere på mannen din, og ikke gjør noe med forelskelsen-så kanskje den dør hen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå