Gå til innhold

ugler i mosen..? Ønsker mange svar!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde du gjort om din mann gjentatte ganger har sagt til en kollega at han er glad i ho? Det er sagt i en situasjon hvor han var langt nede i forhold til jobben, traff veggen kan man si, han snakket ikke noe særlig med meg, men mye med en kollega som han har et godt vennskap med. Hun hadde vært i samme situasjon selv..

Dette varte i noen mnd, han kom seg etterhvert, og de er fortsatt venner.

Det plager meg at de har sagt til hverandre at de er glade i hverandre!

Det er så klart lov å takke for støtte og si at man setter pris på det,-men glad i hverandre..huff.

Er det bare mine fantasier, eller tror dere at det var noe mer mellom de...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, vel, jeg har ganske mange venner av det motsatte kjønn.. Min aller beste venn er en gutt. Jeg sier til alle vennene mine at jeg er glad i de, uansett kjønn ! fordi jeg sier tl min sambo at jeg elsker han, og ingen andre. men man må da kunne få vise sin vennskapelige kjærlighet til en god venn(inne)?behøver ikke være noe mellom de i det hele tatt. hvis dette plager deg, snakk med han om det. jeg synes ikke det virker som om han har vært utro eller har noen andre følelser for henne. lykke til da = )

Skrevet

hei anonym. Joda, har snakket med han, og jeg er ganske sikker på at han snakker sant. Er vel alle skriveriene i aviser og sånn om utroskap på jobb som gjør at jeg lurer. Sikker kan man jo aldri være...huff, har vel mest igjen for å bare lukke øynene og slutte å tenke så mye på det. Veldig betryggende innspill du kom med, tusen takk! :-)HI

Skrevet

Huff da, her har nok jeg fått litt hetta. Men jeg er av den sjalu typen, må tilføye det.

Har han sagt hva han mener med å si at han er glad i henne da? Og hvordan oppdaget du det?

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg også har guttevenner som er så gode venner at vi har fortalt hverandre at vi er glad i hverandre (men det har jo med vennskapet å gjøre, irrelevant hvilket kjønn vennen har i grunnen).

Regner med at flere av venninnene til mannen min har sagt at de er glade i ham også, litt mer usikker på om han har sagt det tilbake (i hvert fall sånn helt direkte ;-) ), men jeg vet da at han mener det. Hadde nesten syns det var litt fælt jeg, om han skulle ha nære og gode venner som han ikke var glad i allikevel fordi de "bare er jenter". (Eller om jeg ikke kunne være glad i noen av mine nærmeste venner fordi de "bare er gutter")

Skrevet

HI her. Joda, jeg respektere venner av begge slag. Men det hører kanskje med til historien at vi har vært sammen i mange år, 15, og har aldri hatt venner av annet kjønn, ikke nære på det viset. Disse to har kjent hverandre ca to-tre år, det ble veldig rart og uvant for meg. Hun er et godt menneske, det tror jeg, men er pen og lever et singel-liv med masse dating også..det gjør meg ikke akkurat tryggere. men samboeren har jo alltid vært til å stole på da, men det er alltids denne lille stemmen i hodet mitt som sier at utroskap skjer også de du trodde det minst om..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...