shayan_jente_04.04. Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 Hei jenter! Ja, i dag hadde jeg time kl 11.30 på F.stad sykehus om igangssettinga. Heldigvis ble jeg møtt av en kjempe lege som de fleste drømmer om, han var blid, snill, hyggelig og forståelsesfull..... , han sa til meg at det ikke var så mye han kunne si til meg som kunne være til trøst, og det beklaget han veldig, men han var positiv til igangssetting hvis alt var med den lille. Han tok ul, og det 1. han gjorde var å skjekke kjønnet ( noe som jeg ikke ba om, vet at det er jente ) , men han fikk ikke sett mella bena til bebis så han ga opp...he he....også skjekket han fostervannet og resten med ungen og alt så bra ut ( han sa at banet hadde det prima ) og begynte dermed målinga for ca vekt bav ungen. Resultatet ble at ungen min i uke 34+5 , altså i dag veier sånn ca 2700 gr, så det var kjempe bra + at bekkenløsninga mi ligger på symfysa, noe som er extremt eller verste bekkenløsninga en kvinne kan ha. Så dermed kunne vi gå for en igangssetting, men det kunne bli litt vaskelig siden det blir rundt påske tider, derfor fikk jeg time den 10. april kl 09.00. Da skal jeg ta sånn gele hvis jeg selv ikke er moden. Nå bare gleder jeg meg masse, selvom det fortsatt er 27 dager igjen, men trøster meg med at det er den dagen bebisen min kommer. klem
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 høres flott ut..de dagene kommer til å kjempe fort..og jeg vet at legen du hadde er kjempe hyggelig..hehe..han er nemlig legen min på sykehuset... grattis med datoen..håper snulla kommer med en gang da..
rampen_ Skrevet 13. mars 2007 #3 Skrevet 13. mars 2007 oi, så spennende! Hvorfo blir du igangsatt egentlig???
shayan_jente_04.04. Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. mars 2007 hei maria! ok, da har du en go lege da!!!!! ja, det blir bra, nå er det 27 dager igjen til ho kommer, gleder meg masse klem
shayan_jente_04.04. Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2007 til rampen..... jo, det skjer fordi at jeg sliter med extrem bekkenløsning, er helt hjelpesløs og har 2 ande barn i huset.....så det skal bli godt å bli fedig!!!!! klem
lessie Skrevet 13. mars 2007 #6 Skrevet 13. mars 2007 heia:) ohh æ blir sattt igang 09april. bare pga jeg var heldig og fikk overlegen selv som tok siste UL. og han har vakt den 0904:) så han setter igang fødselen da:) mn æ tenker masse på hvordan det blir...feks hvor lenge el hvor mange modningspiller dem må sette før fødselen begynner.. gleder mg masse;)
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 13. mars 2007 #7 Skrevet 13. mars 2007 hvorfor blir dere satt i gang?
shayan_jente_04.04. Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 13. mars 2007 hei lessie så morro da! blir det på F.stad sykehus? hvorfor blir du satt i gang da? kos å holde kontakten når vi e i saame båt....klem
lessie Skrevet 13. mars 2007 #9 Skrevet 13. mars 2007 nei jeg er fra finnmark så det blir Hammerfest sykehus på mg:) jeg blir satt igang pga ifjord den 11april.11dager på overtid fødte jeg en gutt som desverre døde imagen rett før fødselen... mens de to andre guttene kom før termin..så jeg hadde ikke såå lyst å gå over dn 11.. ja det er så artig;) klem
shayan_jente_04.04. Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 13. mars 2007 ok, da vet jeg det!!!1 ønske deg masse lykketil med bebisen!!!!!!!!! vi få prøve og kose oss de siste dagene...he he
En Prins + Prinsesse Skrevet 13. mars 2007 #11 Skrevet 13. mars 2007 så bra snuppa.... gleder meg masse til lile celine kommer til verden... da skal jeg bli tante hehehehe
shayan_jente_04.04. Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #12 Skrevet 13. mars 2007 hadde vært gøy om du kom på besøk før fødseln min da!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå