Gå til innhold

Juli-barn på Asker og Bærum sykehus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Halooo.. er det noen her som skal føde på Asker og Bærum sykehus ? Jeg har termin 12.juli og skal føde der,men bor i Oslo.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin den 22 juli og har foedeplass paa Baerum sykehus. Vi flytter til Norge i starten av juni, og vet ikke ennaa om vi kommer til aa bo paa Oslo vestkant eller i Baerum. Har bodd i Baerum tidligere, og familien min bor der--saa regner vel med at vi kommer til aa ende der. Derfor Baerum sykehus.

Skrevet

Så koseli da.. hehe.. Det virka som et ordentlig reint og fint sykehus.. Skikkelig fancy dær :)

Skrevet

Men dere--dette med familierom, hvordan fungerer det egentlig? Er det saann at man maa bestille i forveien, eller bestemmer de der og da hvem som faar bo der? Har faatt med meg at det maa vaere en normal foedsel og at man maa klare aa gaa til familierommet, men er det noe man boer "bestille" lang tid i forveien?

Skrevet

Slik det var for snart 3 år sida er i hvert fall at hvis du skal ha familierom så må far være der hele tida. Dvs at han ikke kan dra på jobb eller noe, men være der på lik linje som deg. Tror du kan fremme et ønske om det på forhånd, men de kan ikke love noe før du føder pga kapasiteten.

Skrevet

jeg bor i ski og skal føde på bærum, da jeg fødte der første gang, var veldig fornøyd der, fikk masse hjelp, fødte skjærtorsdag og det var en del svenske pleiere der som var kjempe hyggelige. mannen min synes det var helt topp (han er svensk) han skjønte alt. har termin 23 juli

Skrevet

Eg skal òg føde på Bærum sykehus. Har termin 18 juli.

Fødde ein gut der i påska for snart 3 år sidan og følte eg vart godt tatt vare på. Den gongen budde eg i Oslo, men no har eg flytta til Bærum.

Skrevet

Jeg skal også føde på Bærum sykehus, har termin 19 juli:-) Så morsomt, da sees vi nok noen av oss på fødestua:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...