Gå til innhold

bruker dere helseteppe på vognen når dere går ut??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har sett mange dekker vognen med helseteppe.jeg synes barn for ikke pust altså .dyp i vognen i voksipose og helseteppe over vognen.jeg synes det er for mye da .jeg var i oslocity idag og har sett mange bruker helseteppe inne og.hva med dere da?? gjør dere også??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei jeg gjør det ikke...

Skrevet

Jeg bruker helseteppe over vogna så lenge hun sover..

Bruker det for å skjerme hvis det er sol eller for lys i butikker.. gjerne sterke lys som hun våkner av..

Syntes ikke det er noe galt i dette, men bruker ikke pose i vogna... kler av og letter på dyna når vi er inne(ex.senter)

Skrevet

Samme som nette06 her! Har ikke voksi i vogna heller!

Skrevet

Greit å bruke noe over vogna når man er ute..men syntes det er teit å se alle som bruker helseteppe inne på kjøpesenter!!

for det første må det blir kjempe varmt, og de små våkner ikke selv om de får et sterkt lys inn i vogna det er jo ikke sola som kommer inn igjennom vogna...

Var i byen i dag og så mange som hadde helesteppe over vogna inne på kjøpesenteret akkurat som de vil sjule babyen sin at innen skal få se min unge nei !

Skrevet

Nei,det bruker jeg ikke. Har hatt helseteppe på vognen 1 gang,da var det 10 minusgrader,snødde og blåste.. og vi måtte en tur på butikken :)

Skrevet

En gang og da var det 22 minus ute.

Barn har da bare godt av litt frisk luft! Jeg skjønner meg ikke på alle som på død og liv mener det er så bra å ha det så varmt bestandig jeg da. 18 grader på soverommet osv. Det er jo skadelig...

Skrevet

bruker når ungen sover, så lenge han er i vogna, for å skjerme mot lys. bruker også inne på Oslo City, men da åpner jeg seff opp posen helt og sørger for at han ikke blir for varm. Har ganske lette pledd som slipper mye luft gjennom, har selv prøvd å ligge med teppet over hodt, fungerer helt greit det altså.

Skrevet

nei ikek til vanlig. har brukt det et par ganger når vi har måttet ut å gå tur, får ikke sove med mindre vi går, og det har vært full snøføyke og masse vind.

Skrevet

nei, her er det bare vinterposen, uten noe foran åpningen. han ligger så dypt nedi der at sola blir han jo ikke blendet av uansett. han har godt av masse frisk luft :o)

Skrevet

...inne på senteret åpner jeg posen helt og bretter den ned, og tar av han lua mens han sover. og sover han på dagen, syns jeg det er bra med lys :o) en av flere måter for han å skille på dag/natt ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...