Gå til innhold

Har dere erfaringer med barn i syden??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst å reise til syden med to barn (2 mnd og ei på 2 år og mnd). Bekymrer meg litt for sikkerhet i bil. Det er ikke akkurat aktuellt å ta med stol til to åringen. Vi kjører med bakovervendt sete og det veier jo masse. Det er pes nok å ha med en stor stor vogn. Er jeg pysete? Har veldig lyst til å dra, særlig når jeg ser reklamen til startour her i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi hadde medbaby 5mnd til gran canaria, anbefales, gikk kjempe flott... ikke for varmt heller+mange norske leger nedi der dersom noe skulle dukke opp =) hadde det kjempe kos =)

Skrevet

Har vært i i syden en del ganger med småbarn. Og skal jeg gi deg et råd er det; dra og ta ting på sparket. Ikke planlegg for mye... Alt ordner seg, de har barn i syden også. De første turene vi var på pakket jeg som vi skulle FLYTTE til Spania ikke for 14 dager.

Var egentlig bare sliten og kom hjem enda mer sliten.

Vær impulsiv :)

Skrevet

Var i Spania da jenta vår var 5 mnd. Var en kjempetur!! jeg også bekymret meg for litt av hvert før vi dro, men det var bare SÅ deilig når vi først kom ned!! Vi hadde med bilstol til jenta vår. Det gjorde vi fordi alle bilstolene som var til leie var fra 0-15 kg (ca) og de synes jeg ble for store for henne. De vi dro sammen med har en gutt som da var 1 1/2 år. De leide bilstol- og det fungerte fint. Selvsagt blir det litt ekstra å pakke ned, men når man først er på plass er det jo så nydelig :) Husk at barnemat og bleier får du kjøpt der du skal!

God tur (om dere drar) :-))

Skrevet

vi var på tenerife nå når datteren vår var 9 mnd.. hun syns det var veldig kjekt de første dagene..men så ble hun lei..det var veldig varmt (over 30 grader) og tror hun ble lei varmen...og stranden... ville helst bare være inne....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...