Gå til innhold

Forvirret


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er ei jente på 29 som har ønsket barn lenge. Mannen min har villet vente, men vi sluttet på prevensjon da jeg ikke tålte p-pillen. nå er det skjedd og jeg er blitt gravid. Siden han ikke er hoppende glad, klarer jeg heller ikke å være glad. Føles bare feil. Alle andre her inne snakker om glede, men er det noen som har opplevd det samme som meg? Det er ikke aktuelt for noen av oss med abort, men vil han bli vant med tanken? Vil han elske dette barnet? Jeg har så mange spørsmål, men ingen svar...

KMT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Har ikke akkurat opplevd det samme. Men jeg tror at hos noen mannfolk må ting modnes. Gi han litt tid, så får han vent seg til tanken. Er ikke i tvil om at han kommer til å elske barnet.

I de fleste situasjoner må vi bare gi mannen litt tid....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Vi er litt i den samme situasjonen som dere, vi(kanskje aller mest han) ville helst ventet, men nå er det skjedd. Jeg har en mistanke om at ikke jeg heller kommer til å glede meg ordentlig før han gjør det, han forteller meg at han ikke helt har kommet seg dit ennå. Jeg mener også at han må få tid, det har jeg sagt til min at han selvfølgelig skal få(men ikke mer enn 8 mnd, for da går tida ut ;-) )

 

Jeg vil anbefale deg å prøve litt is i magen jeg, han kommer seg nok etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEISANN

Jeg kjenner meg igjen i din følelse for å ikke føle seg lykkelig å blir iallefall ikke lykkelige for en tenker en burde jo kanskje vert det.I den situasjonen din tror jeg mannen din vil bli glad allikevel Det jeg vil si til deg er å ikke tvinge frem noen følelser, er dette bra eller ikke,snakk med mannen din om det. Det er sant som de sier noen menn treng litt lengre tid=) Å ettervert vil de samme gledesboblene komme hos deg og dersom det blir en baby til dere!

Ønsker deg lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...