Gå til innhold

Noen som har navn klart allerede?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er bosatt pa island, med islandsk samboer, og pga tidlig dap (familien kommer jo pa besök sa tidlig som mulig) og andre vanskeligheter (finne navn som passer begge sprak og familier) har vi navnene noenlunde klare, men de er ikke 100% enda...

Kjartan Hrapn dersom det er gutt (vi har valgt a ikke vite)

og Lilja Aurora dersom det er jente.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår gutt skal hete Casper =)

Det har hvert det eneste navnet som vi har hvert enige i...

Syntes det er kjempe søtt, så håper han passer til å hete det når han blir født,visst ikke så sliter vi,,,

Skrevet

Jenta vår skal hete Isabell (så sant det "passer" da hun kommer ut..). Hadde på forhånd bestemt oss for Benjamin hvis det ble gutt, men det blir det mest sannsynlig ikke denne gangen :) Sambo har engelsk far, derfor syns vi det er fint at familien i England også kan uttale navnene.. :)

Skrevet

Den lille snuppa vår skal hete Leah... (hvis vi ikke plutselig av en eller annen grunn ombestemmer oss når vi ser henne...)

Skrevet

Her blir det Leander hvis det blir gutt, jentenavn er litt mer usikkert- Julia eller Aurora, kanskje... Har "guttefølelse" denne gangen også, men det blir spennende å se hvem som kommer... :-)

Skrevet

her blir det Thomas,vet nå at det ikke blir Stine.

Skrevet

Vi bestemte oss for navn før vi bestemte oss for å prøve, hehe.. Det ble Joakim og Jeannette, og for uker siden fant vu ut at det vil bli Joakim :-)

Skrevet

Prinsessa vår skal hete Thea :) Så sant hun passer til å være en liten Thea når vi ser henne da :)

Skrevet

Gutter vår skal hete Fabian Bertin

Skrevet

Her blir det Anna om det blir jente, med gutt er det mer usikkert - har allerede brukt opp to gode navn med Andreas og Petter...

Skrevet

Guttenavnet er klart: Casper, men hvis det blir jente er det mer usikkert. For tiden tenker vi litt på Nora og Stella, men er ikke helt enige enda.

Skrevet

Jeg har to jente navn og to guttenavn :)

Spoers hva som passer paa den lille som kommer ut..

*Guttenavn...

- Lucas\ Lukas (har ikke bestemt meg helt her) men tror d blir med c isaafall...

- Daniel Nydelig navn.. men mye brukt kansje..

*Jentenavn....

- Hannah. Nydelig navn, mener jeg. Dette er det navnet som er mest aktuelt akuratt naa, dersom jente.

- Emily..ser for meg en soet liten tulle.. heh..

Skrevet

Mathias, Tobias, John eller Joshua. Tror vi lener mest mot Mathias John. (Kaller han da bare Mathias.) Mannen min er veldig glad i August som "middle name" men vet ikke om jeg er helt enig... Vi faar se.

Skulle det dukke opp ei jente (noe det er liten sannsynlighet for) blir navnet Maren Olivia eller Maren Isabella.

Skrevet

Prinsessa mi skal hete Angelica Elisabeth!!

Skrevet

Det blir en Lukas Dominik :o)

Hadde d blitt jente så var Julia Elida bestemt...:)

Skrevet

Sigurd eller Kristiane. Evt. Martine eller Sigrid. :)

Har Dina fra før.

Skrevet

Snuppa mi tror vi skal hete Amber....

Skrevet

He he jeg har en kamerat som heter cornelis elander ;-)

Skrevet

Spiren vår skal hete enten Kida ilene eller Isak aleksander. Får vite i morgen om hvem det blir!! :):)

Skrevet

Har ikke navnet klart, da vi ikke vet hvilket kjønn det blir, men vi har en liste med en 3-4 jentenavn og 3-4 guttenavn:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...