Vienn@ Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 Har hatt skikkelig vondt i bekkenet de to siste dagene og var til legen i dag... og det ble sykemelding. Ikke helt det jeg ville men skjønner jo at jeg må ta det litt med ro (jobber i bhg og der er det jo ikke akkurat rolig). Har og fått henvisning te fysio og satser på at det hjelper slik at jeg kommer meg tilbake i jobb igjen, har ikke lyst til å gå hjemme resten av svangerskapet! Noen her som vet hvilken behandling man får hos fysio nu? Sist gang jeg var pga bekkenløsning (for 8 år siden) fikk jeg noe varmeelektroder eller noe sånt, og synest ikke det var noe tess...
conney skal ha nr 2:) Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 jeg er oxo sykemeldt 50%, jobber i barnehage,,, Min fysio sier at det er musklene i lårene mine som gjør at bekkenet mitt ikke får bevegd seg slik det skal..men jeg har oxo en gammel skade i høyre bekken, så det har mye å si... jeg er ikke så langt på vei da..er 15+5 Men jeg merker det hjelper å være hjemme å få slappet av, selv om det er gørre kjedelig... lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå