baby-klar, ikke helt klar:) Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 Jeg har i grunnen det meste fra før, men gleder meg sykt mye til å hente opp alle klærene fra kjelleren og begynne å vaske og ordne. Tror jeg begynte å gjøre ting litt klart rundt uke 28 sist. Gleder meg såååå masse til å styre med baby-ting igjen
Gjest Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 Hmmm, var ca 11 uker når vi kjøpte første dressen... Så 15 uker når vi kjøpte vogna det meste annet får vi kjøpe/låne av venner så det er i boks, og i det siste har jeg handlet litt bodyer og slikt ... er 22+5 Passe tidlig ute her, ja!
Gjest Skrevet 13. mars 2007 #3 Skrevet 13. mars 2007 Jeg hadde kjøpt pysj før vi ble gravide. Etter vi ble gravide har jeg handla litt nøytralt tøy.. Sambo kjøpte vaskeklut dagen etter vi testa positivt:) Har kjøpt noen bodyer og en smokkelenke hittil.. Prøver å styre meg,men det er ikke lett;)
*RutIetutt* Skrevet 13. mars 2007 #4 Skrevet 13. mars 2007 Jeg også) Har kjøpt en vippestol - og ma ha nytt bilsete og stellebordmatte - ellers har vi det vi trenger...men har veldig lyst på ny vogn da... Har gutt fra før og venter jente nå, så må shoppe litt klær:o) Har jo endel bodyer og noe småplukk i kjønnsnøytrale farger, men må ha det meste nytt. Har kjøpt en rosa liten drakt, en body og en genser...så er såvidt begynt;o) Har store planer om å strikke et rosa babyteppe også.
goldenticket *BLITT MAMMA* Skrevet 13. mars 2007 #5 Skrevet 13. mars 2007 Jeg kjøpte første plagget i uke 14, og nå i dag bestillte jeg vogna (er 19+2), ellers så shoppet jeg villt igår da jeg fikk vite at vi får jente hehe...skal roe ned litt nå
baby-klar, ikke helt klar:) Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. mars 2007 Hmmmm, kanskje jeg skal snike meg til å kjøpe et par bittesmå sokker. Kan kanskje begynne å lage plass i kommoden til babytøy også... Det er så gøy å begynne med litt forberedelser! Henta badekaret vårt hos en venninne idag, det hører til stellebordet og de hadde ikke bruk for det lenger. Så det har jeg nå fått i hus Tror allikevel jeg venter med det meste til slutten på 2 trimester, men husker hvor sliten jeg var på slutten av 3 timester sist så så lenge skal jeg iallefall ikke vente!
preggymama_fødeklar Skrevet 13. mars 2007 #7 Skrevet 13. mars 2007 Jeg har foreløpig styrt meg men har lagt endel tilside og kjøpt inn ekstra på innkjøp for butikken min, (Det var vel knapt å styre seg, hihi) Tenker jeg bestiller vogn før sommeren, gleder meg:-)
Alba44 Skrevet 13. mars 2007 #8 Skrevet 13. mars 2007 Kjøpte de første små plagg i forrige uke da jeg passerte 20 uker. Var såå koselig )) Gleder meg veldig til å handle mer!
Løvemor79 Skrevet 13. mars 2007 #9 Skrevet 13. mars 2007 Det meste utstyret har vi fra før. Har nettopp kjøpt ny vogn. Måtte kjøpe en lyseblå sparkebukse idag, bare for å få babyfølelsen. Ellers så arver vi nok endel tøy, og får sikkert masse i gaver, så jeg stresser ikke med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå