Gå til innhold

Når begynte dere å handle til bebisen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i grunnen det meste fra før, men gleder meg sykt mye til å hente opp alle klærene fra kjelleren og begynne å vaske og ordne. Tror jeg begynte å gjøre ting litt klart rundt uke 28 sist. Gleder meg såååå masse til å styre med baby-ting igjen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm, var ca 11 uker når vi kjøpte første dressen...

Så 15 uker når vi kjøpte vogna

det meste annet får vi kjøpe/låne av venner så det er i boks, og i det siste har jeg handlet litt bodyer og slikt ... er 22+5

Passe tidlig ute her, ja!

Skrevet

Jeg hadde kjøpt pysj før vi ble gravide. Etter vi ble gravide har jeg handla litt nøytralt tøy.. Sambo kjøpte vaskeklut dagen etter vi testa positivt:) Har kjøpt noen bodyer og en smokkelenke hittil.. Prøver å styre meg,men det er ikke lett;)

Skrevet

Jeg også:o) Har kjøpt en vippestol - og ma ha nytt bilsete og stellebordmatte - ellers har vi det vi trenger...men har veldig lyst på ny vogn da...

Har gutt fra før og venter jente nå, så må shoppe litt klær:o) Har jo endel bodyer og noe småplukk i kjønnsnøytrale farger, men må ha det meste nytt. Har kjøpt en rosa liten drakt, en body og en genser...så er såvidt begynt;o) Har store planer om å strikke et rosa babyteppe også.

Skrevet

Jeg kjøpte første plagget i uke 14, og nå i dag bestillte jeg vogna

(er 19+2), ellers så shoppet jeg villt igår da jeg fikk vite at vi får jente :) hehe...skal roe ned litt nå :)

Skrevet

Hmmmm, kanskje jeg skal snike meg til å kjøpe et par bittesmå sokker. Kan kanskje begynne å lage plass i kommoden til babytøy også... Det er så gøy å begynne med litt forberedelser! Henta badekaret vårt hos en venninne idag, det hører til stellebordet og de hadde ikke bruk for det lenger. Så det har jeg nå fått i hus :)

Tror allikevel jeg venter med det meste til slutten på 2 trimester, men husker hvor sliten jeg var på slutten av 3 timester sist så så lenge skal jeg iallefall ikke vente!

Skrevet

Jeg har foreløpig styrt meg men har lagt endel tilside og kjøpt inn ekstra på innkjøp for butikken min, (Det var vel knapt å styre seg, hihi)

Tenker jeg bestiller vogn før sommeren, gleder meg:-)

Skrevet

Kjøpte de første små plagg i forrige uke da jeg passerte 20 uker. Var såå koselig :o)) Gleder meg veldig til å handle mer!

Skrevet

Det meste utstyret har vi fra før. Har nettopp kjøpt ny vogn. Måtte kjøpe en lyseblå sparkebukse idag, bare for å få babyfølelsen. Ellers så arver vi nok endel tøy, og får sikkert masse i gaver, så jeg stresser ikke med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...